863 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 27 Svar

hjælp til valg af ny mobilos hjælp til valg af ny mobilos

jeg ahr været ved at kigge på noget ny tlf, idet jeg langt fra er tilfreds med min nokia n73

er der nogle der har nogle forslag til en ny der rent faktisk fungerer???

og hvad skal jeg holde mig langt væk fra?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til valg af ny mobilos
  • #1   7. jul 2008 Hold dig væk fra Nokia... hehe..
    Har self været nokia bruger.. men er gået over til SE.
    Og er bestemt ikke skuffet..

• #2   7. jul 2008 lure lige med... er godtnok træt af min 5500 sport.. gaah

• #3   7. jul 2008 havde en k850i jeg var VIRKELIG glad for, tabte den da jeg var ude og køre mc...

Købte så en LG (den store med touchscreen) den er fed men jeg har fortrudt det så meget...

Har også haft en N95 (gammel model) den var så langsom det var til at brække sig over...

Så min næste mobil lige PT hedder K850i eller også den nye HTC diamond.

• #5   7. jul 2008 Har lige fået se 910i. Fin mobil, men meget kort tid mellem at den skal lades op.

• #6   7. jul 2008 Min søn har også fået en Sony Ericsson i konfirmationsgave, nu mener han jo det er nogle lorte telefoner vi andre har (Nokia), jeg kan godt følge ham, hans tlf (W890i) er superhurtig og den er nem selv om man kommer fra en Nokia, tror ikke engang han har læst brugs forvirringen endnu..

• #7   7. jul 2008 Jeg har også en Nokia N73, og den er bare sååååå langsom til at komme ind i menu'er..........

• #8   7. jul 2008 Hold jer fra samsungs touchschreens... ser brand smart ud.. men virker af pommeren til i hverdagen.

• #9   7. jul 2008 Har haft en Samsung tlf, så hellere en Nokia.......

• #10   7. jul 2008 jeg har i mine 19 år eget og brugt 2 telefoner først en Samsung P400 (døde ved 3. kogevask) og har nu en Samsung D600, Jeg har altid holdt mig til samsung, de har ikke alle de fancy ting som de andre har eller det flotteste design, men de fungere bare, min ryger med i lomme til cross, poolparty's osv. og den kan det den skal. Men det er jo som med mc'er hvad er du til? SE har jo f.eks. de fedest musik telefoner

• #11   7. jul 2008 Nokia - Disconnecting people......;o)

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #12   7. jul 2008 Nokia 6300 virker fint, så den må være lavet forkert ifølge alle jer som har problemer med dem...

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #13   7. jul 2008 Apple sidder på det fordi kvinder har for meget købekraft.

Længere er den sgu ik...

• #14   7. jul 2008 he he...

• #15   7. jul 2008 Jeg har en N95. Den er noget opreklameret lort.

Mener jeg..

• #16   7. jul 2008 Har altid haft Nokia, indtil sidste for 1.5 år siden, der skiftede jeg til en Samsung D900i,og den har ALDRIG slået en skid forkert, så når den en dag er for slidt at se på, bliver den skiftet til en anden ssmsung.. SKiftede simpelhent fordi nokia KUN laver telefoner der kan holde 6 mdr....

Men igen, kommer an på hvad man har bedst erfaring med, lige som med MC eller biler... nogen svæger til Suzuikiiiiiii og andre til yamahaaaaa.. ;)=

• #18   7. jul 2008 Anders J; Har apple overhovedet en telefon på det danske marked? så vidt jeg husker er Iphone ikke i dk endnu...

• #19   7. jul 2008 Jeg har haft en Iphone 16gb og den stinker!
    Jeg har lige købt den nye Sony Ericsson c902 og det må siges at spille max!
    Sony Ericsson holder også strøm længere end Nokia!

• #20   7. jul 2008 Jeg lytter lige med her, er selv på udkig efter en ny tlf, men synes udvalget er ved at være lidt kedeligt. Har lidt kig på en Motorola V3i men kender ikke noget til den da jeg aldrig har haft noget med motorola at gøre.
    Har haft en del modeller fra nokia og SE så er ved at køre lidt træt i dem, så overvejre samsung eller motorola, men er ikke så meget inde i de mærker. nogen der kan anbefale noget der fra?

• #22   7. jul 2008 Nokia 3310, så er der en hammer ved hånden

• #23   7. jul 2008 Dækskifteren - Hvis du nu kom med lidt krav til telfonen, hvad den SKAL kunne, og hvad der er mindre vigtigt for dig. Så kan manbedre vejlede dig lidt på vej smiley

Jeg har selv haft den N73, men den gik heldigvis hurtigt i stykker, og jeg fik den derfor byttet til en anden model..

Jeg fik istedet en E65, men den er vidst mest til kontor brug, for jeg havde ihvertfald ikke meget glæde af den.

Jeg har også en SE 850'er - Den med 5 MP kamera.. Den er også træls pga den tuch skærm der er på.

Jeg har så i mellemtiden haft en nokia 3110 Classic.. Og den kan ikke ret meget, men jeg er rigtig glad for de store knapper, og den robusthed den har.

Idag har jeg så lige fået fingre i en nokia 6300.. Igen pga dens brugervenlighed.. Måske du også skulle vælge en med store knapper.. Det gøre det meget nemmere at skrive sms'er med 200 km/t jo smiley

• #24   7. jul 2008 Nokia 6110 navigator.... Har en på syvende måned og bliver gladere for den for hver dag!

Dette indlæg er lavet på den;-) og den fandt vej til hvor jeg sidder lige nu....

• #25   7. jul 2008 Anders J: jeg har også en ven der har haft 2 iphones, men dem har han selv importeret fra usa, og har stadig ikke set den solgt fra autoriserede forhandlere i dk

• #27   7. jul 2008 6500 Classic er ok for mig. Bruger godt nok kun til sms.

• #28   7. jul 2008 altså jeg bruger den til at snakke i og skriver mange sms, samt jeg vil tage bruge den til at tage nogle små billeder med, når jeg er på job i udlandet, hvor jeg ikke lige har mit spejlreflekskamera med på jobbet, bruger slet ike mp3 så det er underordnet, for har også en ipod til det formål

• #29   7. jul 2008 Mange sms.. Så skal det jo være en med knapper der er til at ramme, og ikke er så små, at de giver ondt i fingrene.. Timed skal den jo også have det bedste kamera, hvis den på nogen måde skal kunne tage billeder der på nogen måder minder om noget du kan bruge..

Så du skal nok kigge på nogle af de modeller med 5 MP.. Det er så bare at vælge hvilken en, der falder i din smag.

SE K850i, kan jeg godt anbefale.. Godt kamera og det hele, men jeg er ikke til den touch skærm, som er derpå. Enten presser jeg den for hårdt ind mod fjæset, eller også er mine kinder for tykke - Jeg får på en eller anden måde, næsten altid trykket på nogle knapper under et opkald.

Men ud og kig, og så vægt kamera, og behagelige taster højest.

• #32   8. jul 2008 jeg bhar valgt den her

http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/c702?cc=dk&lc=da

da den også holder lidt bedre til mit erhverv samtidig

hvad synes i om den??

ærligt helst, har kun bestilt den indtil videre

• #33   10. jul 2008 Iphonen får dk premiere i nat kl. 12.01.

Er sikker på at jeg skal have en, når e65´eren dør.. Det er bortset fra det, den bedste telefon jeg nogensinde har haft (Nokia E65), ja altså lige bortset fra min 3210... Det var telefoner i høj klasse, som man stortset ikke kunne tage livet af!

Kommentér på:
hjælp til valg af ny mobilos

Annonce