368 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Hjælp til Ebay Hjælp til Ebay
hej nogen herinde der ka fortælle hvordan man bestiller over ebay, har sgu aldrig forstået fremgangsmåden helt, så håber nogen herinde kan hjælp. evt skrive punkt til punkt. takkker. og hvordan man kan se om sælger er troværdig, synes de snakkede om procent osv
0 synes godt om
Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.717
Ebay er en auktionsside - så du bestiller ikke varer over siden - du handler med folk og får dem til at sende varerne til dig, som hvis du havde handlet på QXL eller lignende sider.
sep 2006
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 30
mar 2006
Følger: 28 Følgere: 30 MC-er: 2 Emner: 42 Svar: 500
Ved nogle auktioner er der en "buy it now price" hvis du ikke gider risikere at tabe auktionen kan du købe ved at trykke på den, og så foregår det som en hvilken som helst anden online butik.
Ebay sørger selv for at guide dig igennem når først du har vundet en ting - det er lige til at gå til så byd du bare løs.
Med hensyn til en sælgers procenter, så kan du også gå ind og læse kommentare til sælgeren fra tidligere købere. Det kan være beroligende at læse om andre der har haft vellykkede handler. Jeg vil nok mene at procenterne skal være oppe over de 90 % i hvert fald hvis sælger har solgt mange ting (ellers kan det jo hurtigt blive en lav procentsats, hvis blot en er træt af handlen)
Jeg har handlet en del på ebay og aldrig haft problemer, på nær en enkelt gang hvor der gik et par uger inden min vare kom - efter jeg skrev til dem at jeg ville skrive en mail til paypal om deres opførsel gik det pludseligt stærkt
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 17 MC-er: 3 Emner: 406 Svar: 933
Mvh, Henrik
sep 2006
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 30
Hjælp til Ebay