1.183 visninger
|
Oprettet:
lorte timing {{forumTopicSubject}}
Kvinder har altså ikke den bedste timing, min kæreste/forlovede igennem 6 år er lige gået fra mig her til aften, og jeg står og skal op til køreprøven i morgen tidligt, er sgu ikke lige den jeg har mest på tankerne lige nu. kan ikke udsætte den uden at skal betale for ny prøve, fandme en lorte dag
jan 2005
Følger: 48 Følgere: 44 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 679
Hvis det på nogen måde kan hjælpe, så har du jo kun endnu mere grund til at bestå køreprøven, så du kan bruge den kommende tid fornuftigt.
God vind fremover.
aug 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 847
Men bestå nu køreprøven i morgen og anskaf dig en kværn, så får du lidt andet at tænke på. Om ikke andet, alle de lækre/frække/søde og trofaste kvinder, der altid flokkes om drengene med motorcykler...
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 600
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 257 Svar: 1.275
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 42 Svar: 533
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 257 Svar: 1.275
dec 2007
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 46
men held og lykke med prøven
livet går videre
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
det skal overståes , hellere før end siden , hvis det skal slutte.
angående timing ........ det kan vel ikke times , altid vil det vel falde oveni det man nu syntes er vigtigt , bedstes fødselsdag , din egen fødselsdag , prøver , eksamen osv. osv.
mar 2004
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 73 Svar: 213
Få taget det pap, og kom ud på landevejene
mar 2006
Følger: 20 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 343
There is only one way ......Forward!
feb 2008
Følger: 22 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 107 Svar: 1.055
få dig en kværn, det hjælper utrolig meget.
apr 2006
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 1.084
Først og fremmest held og lykke med prøven - og så herefter får du en ringtig god ven i mc´en som ikke svigter dig, altid er parat og som kun vil bringe dig glæde og fornøjelse.
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 157 Svar: 2.548
håber du kommer gennem dagen og trods alt får kortet
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 257 Svar: 1.275
Så mangler jeg bare cyklen
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 157 Svar: 2.548
håber du kommer ovenpå igen angående din forlovede
feb 2008
Følger: 22 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 107 Svar: 1.055
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
mvh
mar 2004
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 73 Svar: 213
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.296
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 257 Svar: 1.275
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.922
En MC kører MEGET bedre uden en trunte bagpå
;o)
feb 2008
Følger: 37 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 237 Svar: 2.943
Crashtest Tommy - Måske finder I igen sammen, det er set før, og gør du dig bare lidt kostbar, det kan vi piger også godt lide ,o)))
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.922
Men en R1 er heller ikke skabt til at have folk bag på.
nov 2006
Følger: 200 Følgere: 196 MC-er: 1 Emner: 95 Svar: 758
feb 2008
Følger: 37 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 237 Svar: 2.943
nov 2004
Følger: 33 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 98 Svar: 3.140
feb 2008
Følger: 37 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 237 Svar: 2.943
dec 2005
Følger: 18 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 48 Svar: 594
Du skal sgu heller ikke holde dig tilbage.. Vis os.. Dine tæve patter.. Der er nok større mulighed for dig, at kigge i spejlet hvis du vil se patter end der er for at nogen kvinder vil vise dig deres...
nov 2004
Følger: 33 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 98 Svar: 3.140
dec 2005
Følger: 18 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 48 Svar: 594
nov 2004
Følger: 33 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 98 Svar: 3.140
dec 2005
Følger: 18 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 48 Svar: 594
Okay.. det er så din/jeres definition hvad der er bavl og ikke bavl.. Hvis det genere dig/jer så giv hende en ud stemme.
nov 2004
Følger: 33 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 98 Svar: 3.140
mar 2007
Følger: 78 Følgere: 76 MC-er: 2 Emner: 105 Svar: 3.216
Når men tillykke med kortet, det var sikkert bare fordi hun ikke ville have du skulle have mc, men se lyst på det nu er den kæp ude af hjulet
nov 2004
Følger: 33 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 98 Svar: 3.140
mar 2008
Følger: 121 Følgere: 115 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 3.022
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 600
Og Tommy, STORT Tillykke med kortet:-)....så det bare ud på landevejen, og så de kvinder hen hvor du er højst, når du plukker jordbær;-)...bare for et lille stykke tid:-)
dec 2005
Følger: 18 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 48 Svar: 594
Don Cargo .
Få dig da for et liv.. Kom ud løbe en tur.. det klare hjerne så godt..
Hvad har du givet som begrundelse for ud stemmen...? "Helle Bavler"... ?
nov 2004
Følger: 33 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 98 Svar: 3.140
feb 2008
Følger: 37 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 237 Svar: 2.943
Pis og lort.
Skrevet af Indlæg Vist 736 gange
Don Cargo .
VIP
Skrevet: 02-04-2008 20:32:27
Tja hvad skal man sige, så blev det sgu min tur til at smadre en ny maskine. Væltede på vej til 1000 km eftersyn, tror den er totalt skadet, hvis ikke så skal der ihvertfald laves meget. Stellet er ridsen samt tant, kåbe forgaffel, køleren pluds en masse andet. Mig er der heldigvis ikke sket det store med og har da heldigvis også den anden maskine at køre på.
- Og Cargo skal vi to så tage resten i privat forum?
mar 2008
Følger: 121 Følgere: 115 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 3.022
nov 2004
Følger: 33 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 98 Svar: 3.140
mar 2007
Følger: 78 Følgere: 76 MC-er: 2 Emner: 105 Svar: 3.216
nov 2004
Følger: 33 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 98 Svar: 3.140
feb 2008
Følger: 37 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 237 Svar: 2.943
- Det kunne være så simpelt at du bare gik "forbi" mine indlæg - men nej du skriver hellere "rødspætter og patter" ....
mar 2007
Følger: 78 Følgere: 76 MC-er: 2 Emner: 105 Svar: 3.216
nov 2004
Følger: 33 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 98 Svar: 3.140
feb 2008
Følger: 37 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 237 Svar: 2.943
- I er typer der elsker gruppe-mobning - og okay igen, fint for mig - find I jeres andre sammensvorne/kumpaner og stem mig ud!
- Jeg er kold over for svage typer som jer ;0/
- Så melder jeg mig ind igen under andet identitet og SØGER VENSKAB MED JER, HÆ HÆ - det må være trussel nok for jer ,o)
nov 2004
Følger: 33 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 98 Svar: 3.140
feb 2008
Følger: 37 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 237 Svar: 2.943
mar 2007
Følger: 78 Følgere: 76 MC-er: 2 Emner: 105 Svar: 3.216
lorte timing