{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.311 visninger | Oprettet:

Hvad sker der for MCG {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Var lige inde for at skrive velkommen til denne kommende nye bruger af galleriet.

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=24442

Her ser jeg så at 8 stykker har afvist motorcyklen. Og det undrer mig faktisk ret meget. Så vidt jeg kan se overholder brugeren alle de generelle brugerbetingelser som er opstillet, og der er derfor ikke nogen grund til at cyklen ikke skulle kunne komme ind.

Er det en misforstået form for magtudøvelse, er det et "grudge" som folk har mod denne bruger (syntes bare man ser det ofte), er det fordi folks motoriske evner ikke er voldsomt gode, og de i virkeligheden ville have trykket på godkend???

Jeg savner dengang mc-folket med udstrakte arme tog imod andre mc´ister. Og ikke som nu, hvor nogle åbenbart føler de er "medlem" af en helt special "MCG-Gruppe" og der skal andre sgu ikke ind. Det er da for småligt! !

- eller er der noget jeg har misforstået?

Et surt opstød herfra, kan I have en fornøjelig sommer!


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad sker der for MCG
Kommentér på:
Hvad sker der for MCG

Annonce