{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyre værksteder
  • #1   16. jul 2008 Det er det der er ideen med autoværksteder.....

Hernede er timeprisen vidst ret lav i forhold til bl.a. Sjælland. Men Volvo hernede tager ca. 700 for hver påbegyndt time, så kommer reservedele oveni. Og en mekaniker hernede får gennemsnitligt 120 kr pr time. Så de blir også bollet bagi.

• #2   16. jul 2008 julle 1 - jeg arbejder som mekaniker hos toyota og opel.. i kbh der er timelønnen 817 kr incl moms.. men ja kan godt se det fra din side og mange andres... nogle gange spørger jeg sgu også mig selv om hvor folk for råd til at velligeholde deres fra.. for det løber hurtigt op hvis det er alle mulige småting der skal laves.. men vil da helt klart sige at hvis det var mig der skulle ha lavet min bil ville jeg køre udenfor byen og få et lille værksted til at kigge på det så vil du se en betydelig besparelse..

• #3   16. jul 2008 hov.. de lille værksteder er også meget gode... og din garanti på bilen dækker stadig selvom du får det lavet på et lille værksted bare de er et registreret værksted..