813 visninger
|
Oprettet:
AV min tand.. :'( {{forumTopicSubject}}
Der skulle vel ikk være en tandlæge herinde, her kbh området, der lige har tid/lyst til og flå min tand ud sådan her og nu, for det gør sindsygt ondt..
nov 2006
Følger: 49 Følgere: 47 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.353
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 29 Svar: 624
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 29 Svar: 624
okt 2005
Følger: 123 Følgere: 127 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 1.072
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 15 Svar: 345
nov 2006
Følger: 49 Følgere: 47 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.353
sep 2006
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 105 Svar: 787
mar 2005
Følger: 20 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 842
feb 2008
Følger: 37 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 237 Svar: 2.943
- Desværre hjalp hverken smertestillende eller 8 stive whisky - andet end til en hovedpine oven i, så jeg konsulterede tandlægen dagen efter og fik tanden trukket ud ;o))
- God bedring ;o)
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 15 Svar: 62
angsten for at gå til tandlæge er så stor at man prøver at holde smerten ud.
Føler sgu med dig, man kan ikke være nogle steder, uden der er for meget/lidt lys for meget/lidt larm for meget/lidt uro...
okt 2005
Følger: 23 Følgere: 22 Emner: 52 Svar: 977
AV min tand.. :'(