{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.199 visninger | Oprettet:

HVAD FANDE SKE DER FOR VIS FOLK {{forumTopicSubject}}

Hvad er der lige der ske for vis folk nu har jeg haft 3 som der ville byt ders mc væk med min bil og når man så overtale dag hvor man skal hente mc så ring de eller sende en sms jeg har solgt den undskyl.Og så sendt som i dag skulle min makke til varde for at byt min væk med en kawaski 600 fra 87 og da min makke næsten er oppe ved eje af mc ring han og sig jeg har solgt den i går ja tak for kaffe sig jeg bare.

jeg skulle lige ud med min gal skab

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HVAD FANDE SKE DER FOR VIS FOLK
  • #1   3. aug 2008 forstår ikke halvdelen af hvad der står smiley

• #2   3. aug 2008 Utroligt hvor dumme folk kan være! Man kan åbenbart ikke regne ret meget med dem.. rigtig ærgeligt! Folk kan da ringe i god tid..
    Og Søren, gider du da lige holde dig væk hvis du ikke har noget at sige! Det er da ikke et problem at læse hvad Michael skriver!!

• #3   3. aug 2008 att Søren L [Struer] .
    jeg er ligt ordbiln

og ja det er pisse træls de ville alle samme have bilen under anlæg så jeg brugt 2 dag på at pille de ud og så bliv man brændt af på sådan en måde.jeg mer nu også selv at en overtale er en overtale

• #4   3. aug 2008 Har selv prøvet det,holder en MC i flere dage for folk.Og så når dagen kommer ,dukker de ikke op.Så ringer man og spørger hvor de bliver....og får svaret ; er alligevel ikke interesseret ???
    En aftale er åbentbart ikke en aftale mere. Forstår godt hvis du er pissed .
    KIM,

• #5   3. aug 2008 ja
    have også en aftale med en om byt byt. på onsdag har fået aftalt med folk og bil og alt. men så har han lige solgt den idag. ØV ØV.

• #6   3. aug 2008 ja visse folk er ligeglad og jeg have for en makke til at køre op og bytte da jeg skulle passe vors 3 pige og jeg have lige gælde mig til at kom ud og køre igen.

• #7   3. aug 2008 det er da bare rigtig ærgeligt! håber du kommer af med den så!

• #9   3. aug 2008 att jens E
    han fik 16 kg for mc og have sat den tilsalg for 26.500 så jeg ved ikke rigtid

• #10   3. aug 2008 att Daj72
    jeg er helt ene med dig

www.mikmc.dk har tilbudt mig en Suzuki GSX 1100 E 1100 ccm fra 82 som de har tilsalg til 29.000 kr som skal synes men er klar gjodt til syn i byt for min bilen da ville jeg helst ikke lige lægge mig ud med en 1100

• #11   3. aug 2008 Jens E
    hvis man kører den dårlige stil du der nævner

Så er det M I N D S T E man vel kan forvendte af sælger henvender sig til den køber de har en aftale med, og fortæller at der er en anden køber, der har budt så og så meget, og om han vil byde det samme...

ellers vil jeg sige at en aftale er sku klart en aftale..

my 5 cent

• #13   4. aug 2008 I er sgu nødt til at se det i øjnene:

Køber ejer markedet i dag, og der er nok at plukke i.

Jeres sager er simpelthen ikke solgt før I står med pemge i hånden. Det kan I passende fortælle køber på denne måde:

"...altså vi har lavet en aftale om XX kr. Du skal være klar over, at kommer der en anden køber her forbi med en badre handel, så sælger jeg"

..det plejer at kunne sortere de useriøse fra.

Kommentér på:
HVAD FANDE SKE DER FOR VIS FOLK

Annonce