mazda/suzuki i frederikssund {{forumTopicSubject}}
JEg ved godt det her ikke er et rakke ned sted - og det er ikke sådan ment - jeg vil blot fortælle om mine oplvelser med en autoforhandler og så kan i bedømme hvad i synes selv.
Sidste år købte jeg en Grand vitara af Kloe auto i Frederikssund. Jeg lagde ved besøget meget vægt på at jeg skulle bruyge en bil som bare virkede - jeg havde 120.000 at handle for så hvad havde de. Jeg fik så ovennævnte bil. Vi blev enige om at de skulle skifte tandrem for bilen var 4 år gammel og det var 5 år eller 150.000 km efter 1 md. godt og vel gik motoren i stykker. Tandremmen knak. det var den 6 dec. Det varede indtil starten af januar ´08 før jeg fik min bil igen. Der efter har det så kun været besøg efter besøg - og hver gang er der 2 muligheder 1) de har ikke lavet det som er i stykker, eller 2) de har lavet det og er kommet til at ødelægge noget andet.
Langt om længe blev jeg skide træt af at køre til frederikssund, så jeg besluttede at købe en sprit ny mazda - det kunne de vel for helvede ikke ødelægge - men det kunne de. Jeg fik bilen den 29-7-2008 og bilen trækker kraftigt til højre. Pis. Nå men det kunne jo være dækkene så de fik den op og havde den i 2 dage - jeg hentede den igår og problemet er ikke løst - til gengæld, kører bilen til venstre når jeg holder rettet i lige ud stilling. Jeg fik en sludder for en sladder om at det var de brede dæk der greb vejen osv osv osv. oki tænkte jeg og besøgt 4 værksteder der alle som en sagde OMMER..
Nu kan i selv vurdere om i vil handle der - jeg ved godt hvad jeg gør!
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.436
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 35 MC-er: 5 Emner: 62 Svar: 542
apr 2005
apr 2006
Følger: 37 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 1.088
http://www.mandagsbil.dk/
derefter: hvis firmaet har leveret og monteret disse fælge, får de 1 chanche til. Du skal indlevere bilen igen, og nævne at du ønsker denne banale tilpasning udbedret under garantien og til din fulde tilfredshed, ellers vil du lade sagen gå videre til Mazda importøren/forbrugerombudsmanden/bilankenævnet( www.bilklage.dk)
Som ejer af en spritny bil, må og skal man forvente en bil der er 100% iorden.
( jeg har indenfor de sidste 15 år haft 9 nye biler - 1 mazda- 2 carina -3 avensis - 1 kia carnival - 1 kia sorento - 1 primera og venter her d. 15 på min nye Checrolet Epica ) alle biler har jeg været meget tilfredse med og alle fejl er blevet udbedret hurtigt.
apr 2005
den nye bil hvad er det for en og hvad er det for nogle dæk der er på der
apr 2005
hvad der ang den gammen bil
hvis en tandrem kænkke så er det ikke noget man laver på 2 timer skal motor ud og laves /skal toppen a f???
og det var 6 dec den knækket dec er en lille månen (fordi det er jul)
der er også snak om nogle ang fjel hvad er det for nogle
apr 2005
det har jeg så lige igeng
hvad men du
okt 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 61
Den Mazda der, trækker den altid til højre, uanset underlaget?
Evt. lån nogle alm. fælge, vinterfælgene, hvis du har sådanne og prøv med dem på. Trækker den ikke har de ret, trækker den stadig så har de uret.
Jeg har handlet bil med deres afdeling i Frederiksværk og er heller ikke vildt imponeret. Dog kan man ved at holde dem i ørene få tingene til at glide.
Dog er de meget hjælpsomme, hvis bare de ikke skal bruge for meget tid på det... ;c)
mazda/suzuki i frederikssund