{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.616 visninger | Oprettet:

mazda/suzuki i frederikssund {{forumTopicSubject}}

JEg ved godt det her ikke er et rakke ned sted - og det er ikke sådan ment - jeg vil blot fortælle om mine oplvelser med en autoforhandler og så kan i bedømme hvad i synes selv.

Sidste år købte jeg en Grand vitara af Kloe auto i Frederikssund. Jeg lagde ved besøget meget vægt på at jeg skulle bruyge en bil som bare virkede - jeg havde 120.000 at handle for så hvad havde de. Jeg fik så ovennævnte bil. Vi blev enige om at de skulle skifte tandrem for bilen var 4 år gammel og det var 5 år eller 150.000 km efter 1 md. godt og vel gik motoren i stykker. Tandremmen knak. det var den 6 dec. Det varede indtil starten af januar ´08 før jeg fik min bil igen. Der efter har det så kun været besøg efter besøg - og hver gang er der 2 muligheder 1) de har ikke lavet det som er i stykker, eller 2) de har lavet det og er kommet til at ødelægge noget andet.

Langt om længe blev jeg skide træt af at køre til frederikssund, så jeg besluttede at købe en sprit ny mazda - det kunne de vel for helvede ikke ødelægge - men det kunne de. Jeg fik bilen den 29-7-2008 og bilen trækker kraftigt til højre. Pis. Nå men det kunne jo være dækkene så de fik den op og havde den i 2 dage - jeg hentede den igår og problemet er ikke løst - til gengæld, kører bilen til venstre når jeg holder rettet i lige ud stilling. Jeg fik en sludder for en sladder om at det var de brede dæk der greb vejen osv osv osv. oki tænkte jeg og besøgt 4 værksteder der alle som en sagde OMMER..

Nu kan i selv vurdere om i vil handle der - jeg ved godt hvad jeg gør!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mazda/suzuki i frederikssund
Kommentér på:
mazda/suzuki i frederikssund

Annonce