502 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

D. 8/8-08 En dag med blandede følelser D. 8/8-08 En dag med blandede følelser

Min/Vores 12 årgie gamle langhårede Schæfer, fik i mandags konstateret nyresvigt, efter han havde gået og skrantet en del. Alt hvad han drak og spiste røg op, ligeså hurtigt vi kunne proppe det i ham. Igår beslutede jeg så at det var tid til at tage afsked med ham. Min kone havde sagt farvel til ham om morgnen, og jeg havde gået og snottet sammen med knægten og min papsøn. Dyrlægen kom klokken 10 og en halv time senere fik han fred. 12 Fantastiske år med en så kærlig og glad hund var slut.

Kl. 11.00 da vi stadig sad og snottede over ham. Ringede det på døren, og udenfor stod chaufføren fra F.I. Motorcykler med en splinterny Ducati Sport 1000. Jeg viste godt at han ville komme, men det her var lige fra den ene yderlighed til den anden. Fra dyb sorg til glædesrus jeg sjælden har følt, men stadig undertrykt over min gamle hund der nu lå død inde i stuen.
Så igår aftes da vi havde begravet ham, så jeg med røde øjne og frydede mig over min nye fede kværn.

En dato jeg aldrig glemmer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  D. 8/8-08 En dag med blandede følelser
  • #1   9. aug 2008 Velkommen i familien :-)) hihi. Tillykke med din nye cykel, og husk nu at mede dig ind i ducatiklubben danmark... :-))))

• #2   9. aug 2008 Ja det må sgu være sørgeligt at skulle blande de følelser sammen.

Jeg glæder mig som et lille barn til når vi flytter et sted hen hvor der er plads til at få min ønske hund.

• #3   9. aug 2008 sikken noget... øv med jeres hund......

og når det er sagt............

tillykke med din mc......

mvh

• #4   9. aug 2008 det er syndt for jer Lars :(. har selv en dejlig hund på 11 mdr og ved hvilken glæde den kan give en. gruer selv for den dag den kommer.

men vildt meget tillyke med din kværn smiley

• #5   9. aug 2008 altid hårdt med hunde... det er noget pis de ikke bliver så gamle som en selv, ville have været dejligt.

• #6   9. aug 2008 Hu ha Lars - dit blodtryk må have været sat på en stor prøve d.8-8-08 - både på den sørgelige måde, men selvfølgelig også på den gode måde - SÅDAN en dag må man overgive sig til en "stor'tude" dag :0/

Tillykke med Ducatien :0)) ( og måske også snart tillykke med en lille ny hundehvalp?)

- Ps. I en tid hvor dyr bliver kasseret/ aflivet for et godt ord, må I kunne finde trøst i, at I har gjort livet godt for en dejlig hund....

Kommentér på:
D. 8/8-08 En dag med blandede følelser

Annonce