Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tatovør
  • #1   10. aug 2008
    Google er din ven!!

"tattoo vestsjælland" er eks. en start i Google.....

• #2   10. aug 2008 Prøv at kontakte:

(link fjernet)

Christian er super dygtig og en hyggelig fyr. Han har lavet flere tatoveringer på mig....

• #3   10. aug 2008 Bad boys tattoo i Vordingborg. Dennis er for vild med den nål.....

• #4   10. aug 2008 har google, en hel del....
    men var på udkig efter en speciel hj side.... så håbede at i med jeres indlæg kunne være heldig at give mig den rigtige side igen.... derfor dette indlæg....
    jeg checker de sider ud i har skrevet........ skulle gerne selv have lavet min arm færdig, nu når jeg lige har fået en søn..... ja og så den anden arm også:-D

• #5   10. aug 2008 den tatovør i vordingborg, ham kan jeg ikke finde..eller hans link virker ikke.. har noget et link som virker?

• #6   10. aug 2008 Syntes også du skulle smutte op til dennis, han er super dygtig.

• #7   10. aug 2008 Du kan selvfølgelig se på div hjemmesider, hvad de forskellige tatovører kan, men du får helt sikkert mere ud af at gøre dig den ulejlighed, og tage ud i forretningen til dem og snakke med dem. De har ofte mange ideer til ,hvordan de bedst kan dække de gamle tatoveringer. Og samtidig bruger du ikke unødvendig tid på at finde en tatovering, som du gerne vil have, men som ikke kan dækker ordentlig for de gamle.

De tatoveringer jeg har er nogle, som jeg har lavet i samarbejde med tatovøren. Jeg havde nogle konkrete ideer, men det var klart federe det som Christian kom frem med......

• #9   11. aug 2008 jeg er sådan ok med på hvad jeg skal gøre... men denne specifikke hj.side havde gode erfaringer og ekspertise i netop grafiti... men jeg leder videre...skal helst være på sjælland...

Kommentér på:
tatovør

Annonce