{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

Ferhat T
Ferhat T
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 7

Ebay køb. betale afgift hjælp. {{forumTopicSubject}}

hej jeg har købt noget over ebay. com. og det er et kåbesæt til 3200 kr. men afsender har glemt at skrive indholdets værdi så post dk holder pakken til jeg sender en faktura tilbage, kan nogen ortælle mig hvad jeg kan gøre så jeg ik skal betale så meget told.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ebay køb. betale afgift hjælp.
  • #1   26. aug 2008 Med mindre du kan få afsender til at lave en falsk kature er der ikke så meget at gøre, du får ikke dine kåbedele før de får den faktura.

Som tommelfingerregel skal du betale ca. 30% af pakkens pris inkl. forsendelse, dvs har det kostet 800 kr. at sende skal du regne med ca, 1200 kr. (30% af 4000) i moms og tiold.

• #3   26. aug 2008 jeg har selv lige været igennem det samme med en pakke jeg havde købt uden for eu, der var heller ingen faktura i...

Du må ha sikkert en bekræftigelses mail fra Paypal ( som du garanteret har betalt med ), den skal du bare sende til dem, så går der et par dage, så kan du hente pakken på posthuset, og der skal du betale for tolden.

• #4   27. aug 2008 Du skal maile dem den faktura du har fået online da du bestilte delene. De er langsomme ved post dk... så der går noget tid. Glem det med at snyde, de kan også hive fat i afsender og så har du et problem.

Kommentér på:
Ebay køb. betale afgift hjælp.

Annonce