1.446 visninger
|
Oprettet:
Blå blink i farvandet {{forumTopicSubject}}
Af ren og skær nysgerrighed kom jeg til at tænke på, om der mon er en form for signal, som motorcyklister hilser hinanden med, hvis de kommer fra en retning, hvor de lige har passeret nogle blå blink (altså brandbiler, ambulancer el. lign.)?
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 1.149
nov 2005
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 46 Svar: 273
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 1.149
mar 2006
Følger: 20 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 343
apr 2007
Følger: 36 Følgere: 33 MC-er: 6 Emner: 56 Svar: 944
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
dec 2007
Følger: 35 Følgere: 36 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 434
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.909
Den har jeg altid brugt, og set mange bruge!
dec 2007
Følger: 35 Følgere: 36 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 434
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 522
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 163 Svar: 4.994
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 163 Svar: 4.994
Blå blink i farvandet