880 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Det kan man da klade effekt tab.. Det kan man da klade effekt tab..

Synes efterhånden at jeg er trær af den føgelse, af lige at have kørt to R1'ere indenfor igen, efter at de har stået til udstilling foran butikken...

..og så hoppe op på sin SCOOTER, og køre hjem...Føles squ lidt tamt, nej meget tamt!

Nørrrrj hvor vil jeg dog gerne snart have pappet ;P

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det kan man da klade effekt tab..
  • #1   2. okt 2008 Så prøv at køb en 1000ccm kør et par km på den, hvorefter du drosler den.
    - det er følesen af effekttab!:)

• #2   2. okt 2008 kalde skulle der så have stået i overskriften..hva fa'en stavefejl er gratis smiley

• #3   2. okt 2008 Høivang (Varde)
    - ja auv for den, der kan jeg også godt følge dig smiley

• #4   2. okt 2008 Du kunne jo også bare købe dig en 600 ccm baneged, sammen med et par trackdays og få lidt sjov inden du tager styrer brevet, har man første kørt på bane er vejen godt nok kedelig, syns jeg ihvertfald.

I det mindste kan du glæde dig over du har en scooter med elstart, da jeg var på din alder hed det en Yamaha 4g man kunne løbe igang over en 4 km strækning for så at kører de sidste 100 meter til sit hus og sætte den i garagen :0)

Min knægt skulle da gerne ha haft sig en god bane ged nogle år når han er på alder med dine 17 leve år.

Men held & lykke med det når du engang kommer igang med at tage beviset.

NewBie

• #5   2. okt 2008 ørrhjm...en scooter hvor elstart er i stykker xD men starter så godt nok første gang på kick smiley

...men nej, så hellere sappe pengene til amn engang bliver 18 ^^ og cb'en skal jo også laves færdig.

• #6   2. okt 2008 Baneged= et hul man smider mange penge i:)

• #7   2. okt 2008 Ja sådan som priserne rasler ned på MC´ere på plader og folk taber store summer på dem, så kan jeg godt se en ged til få penge er en dårlig investering smiley

• #8   3. okt 2008 Prøv hele sommeren at have ræst rundt på en sprit ny R6´er og så nu stå og vente på linje 18 for at komme på job.... Det sgu så jeg har helt ondt i maven.....

Kommentér på:
Det kan man da klade effekt tab..

Annonce