{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hot or not
  • #1   21. okt 2008 K7? troede at det var K4... eller er det K3.. kan sku ikke lige finde ud af det...

  • #3   21. okt 2008 HOT
    Grauballemanden
    BAMF
    NOT
    Kunne ikke være mere enig end i dem der står oven over.
    Triko


  • #4   21. okt 2008 Hot:
    MC'er man ikke ser på et hvert gadehjørne.
    HA'ere for deres tålmodighed.

    Not:
    Brokkehoveder
    Gule GSX600F'ere
    GSXR250r


  • #5   21. okt 2008 er det Nutella du har i mundvigen, Jesper?

  • #6   21. okt 2008 Hot:
    ACDC (Har lige fået billet til Oslo)

    Not:
    Dem som ikke siger noget når ha'erne gang på gang laver fejl


  • #7   21. okt 2008 gir Jesper ret

  • #8   21. okt 2008 Kunne ikke være mere enig med dig, Jesper P..



    Syntes heller ikke at GSX600F'eren er pæn i gul


  • #9   21. okt 2008 NOT
    folk der kun har sin ckel til salg uden at oprette den


  • #10   21. okt 2008 HOT:
    Patter (faste)
    Fisse (stram)
    Røv (lille)

    NOT:
    Patter (lange)
    Fisse (slap)
    Røv (stor)

    smiley


  • #11   21. okt 2008 Hot:
    Jesper der sutter røv på ha'erne

    Not:
    At blive frosset eller smidt ud for at sige sin mening. Som Moto


  • #12   21. okt 2008
    Nutella HOT

    2 girls 1 cup NOT


  • #13   21. okt 2008 Hot:
    at en masse fjolser er blevet frosset
    Not:
    er der er så mange tilbage endnu!


  • #14   21. okt 2008 Hot

    TOSSER

    Not

    TOSSER


  • #15   21. okt 2008 NOT
    Skønne kvinder på mc (send bare pb'er piger).

    NOT.
    Politisk korrekthed.
    Konfliktskyhed.


  • #16   21. okt 2008 HOT.
    Skønne kvinder på motorcykler...(jamen så send da de pb'er piger).

    NOT.
    Gule veste (som hører under kategorien NOT i mit forrige indlæg).


  • #17   21. okt 2008 NOT
    Vendekåber

    HOT
    Humor


  • #18   21. okt 2008 hot: jeg har fået noget mums...

    not: jeg HAR fået noget mums....


  • #19   21. okt 2008 øhhh mums????

  • #20   21. okt 2008 HOT:
    Den lovede lapdance fra Don Cargo

    NOT:
    Ægløsning


  • #21   21. okt 2008 Hvorfor er min tråd lavet om til et off topic emne? Det er vel R46 den piknar der har gjort det, hvid jeg mener det hører under generel disko. Sågør den vel det. Fuvk De ha'er er nogle pikhoveder

  • #22   21. okt 2008 Michael. Kan se den er tilbage igen

  • #23   21. okt 2008 Don: Den var aldrig væk, bare flyttet til off-topic smiley

  • #24   21. okt 2008 De må snart have anskaffe sig en større fryser:)

  • #25   21. okt 2008 okay, der er da vist nogen der er ved og blive vinter sure hva...

    at i gider blive ved, har enlig ikke blandet mig noget af det her før nu og er enlig ikke klar over hvad der er sket med en stor del af menneskerner her inde, vinter depri nok..

    syntes i spilder jeres tid( jer som gider blive ved med at brokke jer over latterlige ting)

    og hvad har i imod Ha'erne? de gør da ikke nogen noget.. hvis du ikke pisser på dem skider de ikke på dig. fact.

    men i har helt glemt:

    Hot
    Mette Rookie
    Not
    Fiat multipla(t)

    hun ved jeg mener det smiley


  • #26   21. okt 2008 Kevin den var vist off topic smiley

    HOT slette indlæg
    NOT at få slettet indlæg


  • #27   21. okt 2008 Nej nej nej - Multipla er sgu da ikke hot. Det er den der bliver kaldt for "Fissen" fordi den er skide god at køre i men grim som bare fanden.

  • #28   21. okt 2008 Tak, Kevin.. men jeg vil ikke i biffen med dig ;o)

  • #29   21. okt 2008 Er moto blevet smidt ud? Hva med hekto?

  • #30   21. okt 2008 Sune, du læste vist ikke indlæget rigtigt.. Kevin sagde at den var not.. hehe

    NOT
    at finde sin mc me spyt, lotion og mælk ud over den..

    HOT
    At fange idioterne på video i nat!


  • #31   21. okt 2008 HOT HA'ere, som til trods for det svineri folk laver, stadig bliver ved..

    NOT Narhoveder, som vil skrive alt for at få et øjebliks "Fame" inden de skal i fryseren.....

    I burde snart skode den fryser, og begynde at smide folk helt ud!!!


  • #32   21. okt 2008 Enig med Jesper, for jespere siger alt det rigtige smiley

  • #33   21. okt 2008 ikke enig med Jesper. Men enig med nutella

  • #34   21. okt 2008 NOT

    lorte spasser bartendere der mener at man har fåt nok at drikke.

    HOT

    I morgen når der står 1-0 til mette smiley


  • #35   21. okt 2008 Hmm, blev Michael mon frosset for, at oprette tråden her?

    Der må efterhånden være en del brugere, som kan gøre krav på, at få deres penge retur..






  • #36   21. okt 2008 Bonneville: Se indlægget kl 13.04.35 fra michael, og sammenhold det med brugerbetingelserne...

    Så der er ingen der har krav på at få sine penge igen, da dem der er frosset selv har valgt at overtræde de brugerbetingelser som de har accepteret.


  • #37   21. okt 2008 enig med Jesper smiley

    læs nu de regler og lær dem at kende før i udtaler

    HOT
    Læs regler
    Humor

    NOT
    At følge dem


  • #38   21. okt 2008 Hehe. Det synes jeg nu ikke er noget særligt. Det er da bare at tage det, som det sjov det er..

    Problemet er nok snarere, at nogle brugere vil forarges selv om de giver udtryk for det modsatte. Jeg mener:
    Alle ved da hvem der er trådstarter og hvad tråden dermed kan indeholde. Så kan man sgu da bare gå forbi den istedet for, at være så ømfindtlig.

    Selv om nogle mener, at det er irriterende tilstande (som er kommet for at blive) skyldes det altså, at en af vore ligesindede mc'ister helt urimeligt blev smidt ud fordi han tillod sig, at advare os andre ligesindede om en forhandler der har svindlet og snydt ham i en mc handel for næsten 100.000 kr, hvilket han faktisk havde rettens ord for. Det burde vi andre sgu være taknemlig for.

    At en HA derefter optrådte helt uprofessionelt ved, at opildne med sine særdeles respektløse svar og indlæg til andre ligesindede i en tråd der nu også er slettet er en anden sag.

    No Big deal. Get use to it..Mener jeg..


  • #39   21. okt 2008 Hot: de de terromistænkte fik hhv. 12 og 7 år i spjældet
    Not: Ha'er græsser ustraffet her på siden


  • #40   21. okt 2008 Hot:
    Solskin
    Rene og tomme veje

    Not:
    Regnvejr

    og så er der faktisk ikke mere der betyder noget smiley


  • #41   21. okt 2008 Ernesto: Det er jo hverken Jesper S eller jeg der opretter et emne for at rive op i det der skete for et par dage siden. SÅ det er vel ikke os der er de fornærmet.

    Bonneville: Det er nu "kun" 63.000,- plus rente han skylder den tidligere bruger


  • #42   21. okt 2008 Guevara:
    Enig i dit indlæg. Nogle vil forarges selv de reelt kunne nemt kunne undgå det..

    Til jer der blot vil forarges og ikke forstår mc sammenholdet jvf mit forrige indlæg: Get a life!!


  • #43   21. okt 2008 Ok. Jeg kunne ikke lige huske det eksagte beløb men 63.000 kr. plus renter er kraftedme også mange penge, at blive snydt for, hvilket han jo havde rettens ord for.

    Jeg kan forstå hvis man blot har haft en dårlig oplevelse med en forhandler at vi skal være varsomme med at omtale vedkommende negativt men Stephan havde udover en dårlig oplevelse også klare beviser for, at han var blevet snydt og det er en væsentligt forskel.

    Og der burde du og andre sleskerø.. stå sammen for vores alle sammens skyld. Næste gang kunne det jo være dig eller af dine der blev snydt.


  • #44   21. okt 2008 Ernesto: Ja, for tråden startede i "generelt" med overskriften "Hot or Not". Da jeg ikke ved hvad den handler om klikker jeg på den og ser den ikke omhandler seriøsitet, derfor bidrager jeg med samme fornuft som trådstarter.
    Men kan ikke lige hvad der giver udtryk til foragelse... Det er et prædikat du ligger på de får ord jeg har skrevet.


  • #45   21. okt 2008 Bonneville: Er på ingen måde uenig med dig. Og heller ikke med Stephan. Kender ham ganske godt og er en god ven.
    Og støtter ham såmænd også, med de midler jeg kan. Men tilsviner af en HA er ikke at støtte Stephan. Det er bare ødelæggelse af et forum som hidtil har været godt.

    Og 63K er også mange penge for mig, derfor jeg skrev "kun"


  • #46   21. okt 2008 Jesper:
    Ok.

    Men mcg skulle forestille at være et forum, hvor vi mc intereserede kan fortælle om hinandens oplevelser og erfaringer både opsitive og negative. Det tror de fleste.

    Men reelt virker det især efter Stephans afgang, som om, at mcg er kun er til for sponsorerne/forhandlerne (dem der ligger mange penge til ejeren). -Og dermed er det tilsyneladende kun positive forhandler oplevelser der må fortælles om.

    Og det der måske pisser nogle brugere af er, at det nu ser ud som, at Ha'erne nu udelukkende løber ejerens/pengemændenes og den forhandler (som ikke er reel og fair overfor kunderne). Det virker som om at skider skider på deres ligesindede med fælles mc interesser blot for at tækkes førnævnte. Selv ville jeg aldrig være Ha'er, hvis jeg samtidigt skulle fryse eller slette andre ligesindede mc'ister, som faktisk er blevet snydt og har rettens ord for det jvf. Stephan.

    Jeg ved ikke om ha'erne selv opfatter deres "arbejde" sådan men det er det indtryk ha'erne efterlader til nogle af os jvf sprogbruget og respektløsheden i den første tråd der nu er også desværre er blevet slettet.


  • #47   21. okt 2008 Hold da op.. Har ikke været herinde i en 3 dage, fordi jeg syntes debatten der kører er latterlig for tiden.. Og det fortsætter sq. smiley

    For fanden, det er ungeren om igen.. I har fået læst loven, og vil fortsat gøre oprør!!!!!!!!!!!!!!!!

    I minder mig sq om ham talsmanden der stillede sig op og sagde bare fordi en eller andens navn stod på et skøde skulle man da ikke forvente man ejede det huws... DORSK!!!!!!


  • #48   21. okt 2008 Allan:
    Vær venlig at definere klart hvem I er samt fremkomme med dukumentation for dine påstande ifald jeg også går under dit begreb "I".


  • #49   21. okt 2008 Allan har bare ik' fået noet fiss i lang tid

  • #50   21. okt 2008 @ Bonneville:

    Du er ikke den værste, men du er da i hardcorn med "dem"..

    I slås mod vindmøller for pokker.. Det fører ikke til noget, det blliver ikke lavet om. Og jeg tror rent faktisk flertallet hellere vil have MCG som det var frem for at skulle følge 20 menneskers kamp for hvad... At få ret, uden at noget forandres.. Tag dog en kamp der kan vindes, og som virkelig betyder noget..

    Også de latterlige PERSONLIGE angreb mod frivillige HA'ere... Det er bare for lavt, og støder mig.. smiley


  • #51   21. okt 2008 smiley smiley smiley

  • #52   21. okt 2008 Allan:
    Jeg venter stadig på dit svar. Måske du blot er varm luft uden egentligt indhold.

    Måske du blot er opsøgte din forargelse? -selv du reelt nemt kunne ha undgået det jvf mit tidligere indlæg..

    Mit forrige indlæg:
    "Problemet er nok snarere, at nogle brugere vil forarges selv om de giver udtryk for det modsatte. Jeg mener:
    Alle ved da hvem der er trådstarter og hvad tråden dermed kan indeholde. Så kan man sgu da bare gå forbi den istedet for, at være så ømfindtlig".


  • #53   21. okt 2008 Når man laver en tråd i et forum som dette, så kommer mange af os aktive ind på det...

    Nej jeg er ikke fornærmet eller noget i den stil.. Fordi jeg IKKE er involveret...

    JEG føler meget med hans sag.. MEN mener alt det pjat, og tilsvining der foregår IKKE tager bund i dette (meget af det) MEN bare gælder om at lave ballade!!!!


    Det minder mig om ungdomshuset...

    Politiet sagde passer gaden.. kort sagt SKRID!!!
    Folk blev....... der blev ballade for balladens skyld, ikke for sagens!

    Her er udstukket nogle regler, MCG's eget politi sagde slut!! OG blev svinet seriøst til...

    Folk blev frosset, og når de kom tilbage fortsatte de!!!

    Deres fejl, og problem, men fuck det fylder meget i trådene osv. herinde!!

    OG nej, det hjælper ikke at fornærme mig smiley


  • #54   21. okt 2008 Allan:
    I hardcorn med hvem?

    Jeg er ikke en del af en fælles sag men gør opmærksom på, at vi burde hjælpe hinanden som mc'ister istedfor blot at trække på skulderen og ikke vil se at det er et problem at flertaller af brugerne herinde giver penge uden egentligt at blive hørt ifald man bliver snydt som Stephan som netop havde rettens ord for det.


  • #55   21. okt 2008 @ Gud:

    Jeg kan da se jeg debaterer da mod overmagten herinde, for sådan et svar kan jeg da intet stille op imod..

    Hvad bliver det næste?? Er din far også stærkere end min???


  • #56   21. okt 2008 @ Bonneville.

    Jeg føler med Stephan, meget, og jeg ville godt nok også være indebrændt hvis det var mine penge.. Men han har længe befundet sig på stregen og lidt over ifølge MCG's admin (læs ikke HA'ere), og det er bare dem der er loven herinde, og sådan er det.. Og sådan skal det være.. Man vil aldrig kunne være enige med alle. Men en ting er helt sikker, spørger du mig vil jeg sige det vi har nu er bedre end anarki!!!


  • #57   21. okt 2008 Jeg ved dælme ikke om din far er stærkere end min, det håber jeg sgu, for min den gamle daddy kan max gå en kilometer med stok, pga nedslidt ryg knæ og hofte.
    Hvis der vare mere kvali fiss ude i verden ville i vel heller ikke sidde her og brokke jer


  • #58   21. okt 2008 Allan:
    Sorry du nåede, at sende inden jeg. Beklager..

    Det her minder mig ikke om ungdoms huset.

    Det mindnder mig mere om, at vi pæne korrekte borgere i Danmark helst ikke må omtale indvandrene og deres efterkommeres massive kriminalitet og dårlige evne til at lade sig integrere (det vil iøvrigt aldrig ske) her i landet.

    Vi ser bort, trækker på skluderen og gør bare som om problemet går væk af sig selv fordi vi er så skide bange for at stille krav og er konfliktsky i angst for hvordan muslimerne vil reagere. Vi gør som om det ikke er vores fælles problem...Men det kommer det til at blive om vi vil det eller ej.


  • #59   21. okt 2008 Hmm. Skønt.

    Jeg observere med stor tilfredshed, at der er en MILF til stede her i tråden.


  • #60   21. okt 2008 JA jeg er flittig, fordi dette forum intereserer mig, og jeg nýder meget af det der foregår herinde!!

    OG hvis folk opførte sig ordenligt, var der så behov for at springe tråde over??

    Egoistisk tanke, jeg ved det smiley

    smiley


  • #61   21. okt 2008 @ Bonneville:

    For MIG minder det om Ungdomshuset.. Og Jesper forklarer det bedre end jeg har gjort.
    Fakta er at der er et mindre tal der insisterer på oprør mod autoriteterne på dette forum, ligesom ungdomshuset. Og heller ikke her ønsker de fleste af "beboerne" den larm det gi'r. Her er der bare ingen folkevalgte bag, der er ingen forpligtelser om demokrati.. MCG er et APS, som selv har lov til at skrive og forvalte deres regler. Jeg må give de der har skrevet det før ret i alt, når de taler om lugten i bageriet osv. Hvis det er så frygteligt, så smut da, det ville jeg gøre - eller starte noget selv. Det MCG har gjort er i ikke raket videnskab. Det de laver kan findes som freeware hvis man kan leve med lidt reklamer, ellers kan man betale sig fra det hvis det ikke ønskes og man vil ha sit eget.. MCG's egen kodning er overkill, og kører alt for ringe.. Men fakta er at vi vitterligt ingen krav har om at få nogen ønsker opfyldt.

    Jeg er på rigtig mange områder dybt uenig, og utilfreds med MCG. Og er dybt uenig i måden hele Stephans sag blev håndteret, og de senere sanktioner mod brugere. Det kunne være håndteret meget bedre. Men det er her folk er, og for jeg kan deltage må jeg indordne mig. Den er sq ikke meget længere.


  • #62   21. okt 2008 Nej, det er ikke alle..
    MEN IRL, sviner jeg ikke folk til hvis jeg ikke er enig, kalder den NAZI eller andre ting!! Jeg argumenterer, løber jeg tør for argumenter, opgiver jeg..

    Jeg stiller mig ikke fornærmet og råber og skriger smiley

    MEN sådan er det jo!


  • #63   21. okt 2008 Sagen her er ihvertfald ikke nok til at jeg vil lave oprør..!
    Har kommet med forslag til forbedringer i tråde, og sendt dem til HA.
    De personlige har jeg fået saglige svar på hvorfor de ikke ønsker at gøre sig brug af. Mener stadig det kunne have hjulpet, og gjort MCG mere interresant for fremtiden og sikret mod de tider vi har nu, men jeg erkender også at det er deres valg om de vil bruge det - 100%.


  • #64   21. okt 2008 Lige et lille NB mere.!

    Jeg ønsker ikke at omvende nogen til mine holdning... Men kan vi for hulen da ikke snart blive enige om at vi er uenige, også fred med det, til næste gang "lokummet brænder".
    Syntes snart den her døde hest har fået tæv nok - vi kommer ikke videre.!


  • #65   21. okt 2008 Hvad blev der af HOT/NOT listen?

  • #66   21. okt 2008 Oups Sorry..

    HOT:
    Kvinder der bevarer over blikket smiley
    Et knæ i tørt og varmt baneasfalt mens man er på vej inden om en man har kæmper med over 4 omgang. smiley

    NOT:
    Tør ikke sige noget om det andet køn.!
    Begge knæer, røv, og albuer i våd asfalt, i svinget efter det man ovarhalede en i. :-S

    God dag til alle.


  • #67   21. okt 2008 HOT : garagen fyldt med MC'er

    NOT : Dansk lorte vejr


  • #68   21. okt 2008 jeg skal sgu nok selv bestemme om denne tråd er slut....

    Nu er den slut.


  • #69   21. okt 2008 Kennet.. det er ikke din tråd ;o)

Kommentér på:
hot or not

Annonce