631 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Ventiler og stempler gpz 900 Ventiler og stempler gpz 900

Hej nu har jeg skildt 2 motorer af så jeg kan få nogen ventiler og stempler og vælge i mellem,så jeg kan få renoveret topstykke på min extra motor,jeg syns det ser meget fint ud noget af de,kan man godt bruge ventiler og stempler igen, vis de ser fine ud og ikke har allt for mange ridser.?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ventiler og stempler gpz 900
  • #2   25. okt 2008 mange tak ja for jag tror vis man mixer så kan man få nogen fine ting til motor,den ene cylinder jag har ser meget fin ud, jeg tror den har kørt 20,000 ,, hvordan kan man tjekke tolerance,?og kan man slipe ventiler på under siden og på stangen vis der sider koks, og hvad ska man slipe med?

• #4   25. okt 2008 ok det er bare helt i orden,jag har en haynes reperationsbog til den, men syns bare de ting med brugte stempler og ventiler står der ikke nogen om,hvordan man renser tingene,eller vis nogen her inde har modet på at slibe ventiler og samle cylinder og topstykke og kæde og stille ventiler, og bor i sønderjylland, så er jeg gerne en der vil betale for at få tingene gjort men ikke til værksteds priser ,vis der er nogen der gider lidt projekt i vinter

• #6   25. okt 2008 jo tak de ska jeg gøre, tak for hjælpen

Kommentér på:
Ventiler og stempler gpz 900

Annonce