Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af to stk. Ballofix-ventiler 500 kr.
  • Maling oprydning 600 kr.
  • Klippe ligusterhæk og bortkøring af affaldet 1.999 kr.
  • Tømrer søges til rådgivning og delvis hjælp ved renovering 205 kr.
  • Skift af 3/4 tommer brugsvandsrør 1.764 kr.
  • Lugning af bede 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Job søges
  • #1   27. okt 2008 Pas på HA'erne...havde engang en jobsøgning, som blev slettet omgående, men det sker nok først når de logger på igen smiley

• #2   27. okt 2008 har du selv værkstedet så har jeg da et par opgaver til dig

• #3   27. okt 2008 Jeg kan ikke se noget i af folk spørg om der nogen der mangler nogen til noget arbejde.

• #4   27. okt 2008 Nææ det er Off Topic sååå det sgu da helt i orden!!

• Kristian J
    Kristian J Tilmeldt:
    mar 2004

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 183
    #6   27. okt 2008 Smid et cv ud til os.
    Kun cv ikke alt det andet fis jeg ikke kan bruge til noget alligevel.

på tbo@api-marine.dk
    Api-marine.dk

Mangler lige nu.

1 Smed/maskin mand.
    1 Servicetekniker med rimelig elektronik baggrund.
    1 Montrice/montør til produktionen.

• #8   27. okt 2008 Jeg har snakket med en nede på flådestationen idag. Dem skal jeg have strikket en ansøgning sammen til.

Kristian--> Hvad indebær det maskin job i har ledigt? Jeg syntes det Api lyder bekendt, kan bare ikke komme på hvor jeg har stødt på det før.
    Jeg har arbejdet inden for den maritime branche i nogle år. Det må jo næsten være der :o)

• Kristian J
    Kristian J Tilmeldt:
    mar 2004

#9   27. okt 2008 Vi laver tankmåle udstyr til skibe, så du har nok stødt på mig eller vores system hvis du har været inde for den maritime branche.

Det er et alsidigt job, hvor du både skal svejse, dreje og andre ting i rustfast aisi 316.
    Derudover er der en del kabinetmontage, med at klargøre kabinetter til vores montricer.
    Evt. kan du søge jobbet som servicetekniker, jeg mangler ihvertfald en makker.

Sidder lige nu ude midt på nordsøen på et af vores mange skibe, hvor vi udfører service både på vores systemer, og for Nordic flow control, som laver el styrede ventiler.

• #10   27. okt 2008 Lyder sgu som et ok job. Men jobbet som servicetekniker, indebær det ikke el-kendskab? Det er ikke min stærke side.
    Har i meget rejsearbejde?

• Kristian J
    Kristian J Tilmeldt:
    mar 2004

#11   27. okt 2008 Det er kun mig der har rejsearbejde, men det kan da forkomme, dog sjældent hvis du er tilknyttet værkstedet.

Men hvis jeg har brug for en holde-ved montør skal du selvfølgelig være klar på at tage afsted.

• #12   27. okt 2008 ok. jeg er sgu altid klar på at komme afsted :o)

• #13   27. okt 2008 Det er fanme god stil Kristian J !

Kommentér på:
Job søges

Annonce