538 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Heldig"
Heldig dag
Ja vi er på ferie på Læsø og i formiddags skulle vi til Vesterby ad Læsø hovedvej og så kørte der en VW med tagboks på taget ret langsomt så jeg trak ud og igangsatte en hurtig og effektiv overhaling...
Ja vi er på ferie på Læsø og i formiddags skulle vi til Vesterby ad Læsø hovedvej og så kørte der en VW med tagboks på taget ret langsomt så jeg trak ud og igangsatte en hurtig og effektiv overhaling...
Skrevet af: Bertil A - 6. aug 2020
HELDIG
Jeg er den heldige ejer af en dejlig kæreste, som i føselsdags gave har givet mig et halv-dags arrangement på enten Sturup/Anderstorp eller Knutstorp..Og så går mit spørgsmål på hvilken af disse bane...
Jeg er den heldige ejer af en dejlig kæreste, som i føselsdags gave har givet mig et halv-dags arrangement på enten Sturup/Anderstorp eller Knutstorp..Og så går mit spørgsmål på hvilken af disse bane...
Skrevet af: Morten c - 16. nov 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
- Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
- Opvaskemaskine fejl 900 kr.
- Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
- Dissemble and assemble cage 525 kr.
- problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.
apr 2004
Følger: 32 Følgere: 34 MC-er: 8 Emner: 40 Svar: 880
mar 2008
Følger: 48 Følgere: 57 MC-er: 6 Emner: 48 Svar: 985
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.351
ligen netop den.... der er en film optaglse... og altså ikke et autenstisk røveri... den har været vist før hvor der stå en forklaring om det , og man kan høre der bliver råbt AKTION ..
ellers nogle vilde klip
mvh
nov 2005
Følger: 20 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 1.404
sep 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 81 Svar: 482
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.351
jeg låner lige din tråd her, der er godt nok nogle fede klip imellem ..cool..
for så kan jeg lige vise steffen A
at Lige netop det klip med bank-røverne at det er en reklame optagsel, det stå oppe i hjørnet, og du kan høre de taler i megafon..
lige når man se det tro man det er et rigtig røveri ....
http://www.youtube.com/watch?v=Dos1bm_tU_k
mvh
Heldig