{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rage against the machine
  • #1   20. nov 2008 RATM er fede ingen tvivl om det..men ærgeligt at de ikke fortsatte med audioslave..

• #2   20. nov 2008 Jeps rigtig fede på cd'er og videoer -men desværre ikke live.

Mener jeg...

• #3   20. nov 2008 RATM var alt for seje med den skive de slog igennem med.... FUCK der var energi i det lort !!!! 2´eren blev jeg hurtigt træt af....Audioslave var rigtig fedt, med en af mine favorit sangere, (Cris Cornell) og så musikerne fra Rage... Det var sgu også ret sejt. Guitaristen Tom Morello er en ALT for undervurderet guitarist... Hvad han laver fuldstændig vildt, og på højde med maaaaange andre super guitarister....

Og hvis jeg lige må låne tråden og slutte af med Chris Cornell.... Så er jeg fandme skuffet over det udspil der kommer lige om lidt... FUCK hvor er det ringe !!! Det er jo Timbaland der har produceret skiven, AK OG VE !!!!! Nu lyder Chris Cornell sgu som en Soul/R´n B popsmart ASS.... Det gør så ondt at høre en mand synge sådan, når man ved hvad han ellers kan !

• #4   21. nov 2008 Søren A: You said it!!!

• #5   21. nov 2008 Mega fedt band - hørte dem mega meget som teenager og er stadigvæk vilde med dem - men hold da kæft for en plante han har fået på hans hovde......

Kommentér på:
Rage against the machine

Annonce