Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jason Watt med støttehjul
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.720
    #1   24. nov 2008 Jeg læste det i BT den anden dag.

Det er jo både godt og dårligt at han får MC.

Godt fordi det da er fedt at folk kan overvinde deres fysiske handicap og komme på 2 hjul.

Dårligt fordi hans generelle trafikmoral vist er mildest talt "ulden i kanterne". Jeg hentyder naturligvis til de par episoder som har været nævnt i medierne i årenes løb med chikanekørsel og den slags...

• #2   24. nov 2008 utroligt hvad man som kendt kan få tilladelse til at kører på... :o)

• #3   24. nov 2008 Jeg tænkte på at det jo åbnede en mulighed for at man kan køre hjem fra julefrokosten hehehe

• #5   24. nov 2008 Holger D - He he, ja du siger da noget ,0)

• #6   24. nov 2008 Frisk nok af ham. Jeg har lige siddet og set det og glæder mig absolut på hans vegne. Og han kører vel ikke værre end så mange andre på MC.

• #7   24. nov 2008 desværre Martin(Randers) D .... Jason twatt har altid været en idiot , det kom ikke efter han skvattede på motorcykel smiley

• #9   24. nov 2008 Hvis jeg husker rigtigt så var det i forbindelse med et interview/artikel om ham til et dansk MC blad at han røg i grøften med en Kawa ZX9´er

• #10   24. nov 2008 Jacob B

Vi andre risikerer også alskens ulykker når vi bevæger os ud på den to-hjulede. Det kan faktisk være de mest banale ting, der er årsag til et styrt, uanset farten.

• #11   24. nov 2008 Hej Jørgen P

Hvor kender du Jason Watt fra?

• #12   24. nov 2008 Ja Jørgen P det er vel sådan at det syn man har på en person er farvet af den person man selv er . det lille kendskab jeg har til ham er at han er en sympatisk og venlig person med et fantastisk drive som mange kunne misunde.

• #13   24. nov 2008 jeg syndes sku det er iorden .......

• #15   24. nov 2008 et gæt - var det en KTM Cross Bow ?
    ( li'som nemmere at holde balancen *G* )

• #16   24. nov 2008 (link fjernet)

• #18   24. nov 2008 Hatten af for Jason! smiley

• #19   24. nov 2008 Syntes det er fint for ham.

Ved bare ikke hvordan han holder sig fast på den. Han kan jo ikke klemme med sine ben!!!!

• #20   24. nov 2008 Jeg tror Stefan, at han holder fast med sine arme! Blot et gæt!
    I øvrigt er der ingen tvivl om, at når ekvipagen er udviklet i Tyskland, er den TüV-behandlet i hoved og ,,,røv! Så du og kunne, hvis vi havde et talent, der gjorde at folk gad beskæftige sig med os, købe nøjagtig det samme!

• #21   24. nov 2008 det var et uheld på mc som tidligere skrevet i tråden der er skyld i hans lammelse...

Han styrtede fordi han kørte på baghjul foran fotografen, desværre mistede han balancen og kørte i grøften....

• #23   24. nov 2008 Mon den kan blive optaget på MC galleri nu efter den har 4 hjul?? smiley

• #24   24. nov 2008
    (link fjernet)

"En måned inden en testkørsel i en Formel 1 bil skulle finde sted, skulle Jason forinden lige nå at mødes med en fotograf. Der skulle tages et billede af ham på en motorcykel i ganske lav fart. Jason kiggede på fotografen og stødte ind i styret på en parkeret motorcykel. Det forholdsvis banale sammenstød sendte Jason i grøften med en rygsøjle, der var revet over. Helt absurd at en racerkører, der hver dag sætter livet på spil på banen, skal komme så slemt til skade under fotografering, at han brækker ryggen og bliver lam fra brystet og ned."

• #25   25. nov 2008 er så ikke liiiiige helt sådan det skete... efter den her omtalte fotosession var flot overstået uden uheld elelr noget...

skulle han lige vise hvad han kan og kørt på baghjul, derved gik det galt og han havnede i grøften... selvfølgelig er det ikke det der kommer i offentligheden......!!!

• #26   25. nov 2008 patrick N - Okay, jeg kender ikke sandheden om hans ulykke, men ligegyldigt hvad, så er det smadder ærgelig for ham og hans nærmeste, men jeg beundrer hans gåpåmod smiley

martin randers og Jim K, havde nogle spørgsmål til ulykken og derfor mit indlæg, det var IKKE for at sætte tvivl om dine oplysninger smiley

• #27   25. nov 2008 det er fedt at han kører igen men men er nu mere imponeret over en der hedder knud dam.... han mangler højre arm men kører og jeg mener kører konstant kim phillip lavet hans mc om så gas og bremse kom over i venstre side også ude på hans højre ærme af dragten er der en lille kugle som han sætter ned i en lille magnet holder der er på styret også kører han......

• #28   25. nov 2008 http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11649 ham og ja så i kan se i hans profil kører han også trackday for sjov

• #29   25. nov 2008 Jeg kender heller ikke sandheden om hans ulykke, da jeg, ligesom de fleste der ellers kommenterer den, heller ikke var til stede, men jeg tror mere på den beskrivelse, der er i hans bog end hvad der har floreret af mere elller mindre kreative historier. Jeg kan heller ikke se hvorfor offentlighed ikke skulle måtte kende til virkeligheden. Jason har været ret åben overfor det hele.

En ting er sikkert: Jason Watt har et utroligt gå på mod som mange kunne lære noget af.

• #30   25. nov 2008 Jeg har også en ide om at det foregik som Patrick siger og ikke som det står beskrevet i bogen. Dertil vil jeg dog tilføje at jeg synes det er hammerligegyldigt hvordan det skete, Morten L har helt ret: det er livsviljen/gå på modet vi skal lære af

• #31   25. nov 2008 uanset hvad måde hans ulykke skete og hvad folk har hørt og tror ændrer det jo ikke ved at manden er sej, han kunne sidde og have ondt af sig selv . men istedet forsætter han med det han er god til !at køre race , at han så vil køre mc igen og har mulighed for det er jo bare fantastisk . Jeg synes han er ukuelig og meget beundringsværdig.

• #32   25. nov 2008 Jeg syntes også han er sej nok og har et godt gå på mod.....

og uanset hvad bogen siger, så er der desværre kun en sandhed....

dertil skal også siges at netop pågrund af hans kontrakt klausul om ikke at måtte køre på mc overhovedet (privat / offentligt) fik han desværre ikke noget forsikring overhovedet på baggrund af udheldet....;(
    så hatten af for ham...

• #33   25. nov 2008 Hvad er det for en kontrakt med hva for en klausul Patrick ??

• #34   25. nov 2008 at han i sin fritid ikke måtte køre på mc...
    den han havde i sin tid, da han kørte race.
    Han havde indgået kontrakt med det team han kørte for, og den sagde at han ikke måtte stige op på en mc, det var skrevet som en klausul i kontrakten...

• #35   25. nov 2008 ahh manden er vel ikke så dum at få taget billeder til et magasin på en mc hvis det stod i hans kontrakt at han ikke måtte !
    Patrick bliver nødt til at spørge er det her noget insiderviden eller er det noget du har læst/hørt ?

• #36   25. nov 2008 meningen var bare at han skulle stå med den mc, uden at køre frem og tilbage på den......

Der skulle posseres så at sige....

og det der var ment med klausulen var at ved uheld på mc, dækkede forsikring ikke, samt der var ingen penge at hente da man så det som et kontrakt brud...

og ja insiderviden.... en af mine tætte kammerater stod den kreds nær så er ikke info fra 7 led derude af...

Men er jo egentligt også ligegyldigt, ændrer intet ved nogle situationer, eneste man skal huske ved det her er at det kan gå galt på et øjeblik..

Uanset hvor dygtig man er.....

• #37   25. nov 2008 Til dem som ikke har læst hans bog "Fordi jeg vil" kan jeg sige at den er værd at bruge en aften på. Den giver indblik i hvordan en rigtig fighter ånd er skruet sammen. Ikke noget klynk der.

• #38   25. nov 2008 mener selvfølgelig at det ikke ændrer noget ved situationen....

lød lidt mærkeligt...;)

Kommentér på:
Jason Watt med støttehjul

Annonce