Forum kategorier

Suzuki Intruder

Suzuki Intruder

Medlemmer: 290
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Sidemonteret (ledningsføring) Hej alle. Nu begynder mit tidligere omtalte sidemonteret nummerplade projekt. (og ikke ET ord om loven, TAK) ;) Mit sp...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2011
Visninger:
578
Fri udblæsning Hej intruder folk. Min kære vs 1400 har sidepipes og forør helt uden lyddæmpning. Den brøler godt nok meget :) Derudo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. mar 2011
Visninger:
1.976
Motor går ud Hej allesammen jeg har et lille problem med min VS 750 den går ud fra tid til anden i 1 gear både ved nedgearing og fra...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. feb 2011
Visninger:
4.772
Custom bagskærm Hej alle. Jeg har en plan om at sidemontere min nummerplade, med lys og det hele. Jeg har også indkøbt en ny saddel. (...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. feb 2011
Visninger:
2.745
Ny forlygte til VS1400 Jeg har planer om at udskifte min forlygte, da den tidligere ejer har lavet en dyb ridse på den ydre krave. Jeg har ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jan 2011
Visninger:
1.279
gas dreje rulle Hej alle sammen.... Skulle der være en eller flere der ved jeg kan købe det stykke plastic der sidder inde i mit gash...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jan 2011
Visninger:
652
Bredere dæk på orginal bagfælg Jeg skal have et nyt bagdæk monteret på min Intruder, men hvad er det bredeste man kan montere uden at det ser bøvet ud...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jan 2011
Visninger:
1.400
måske lige det du mangler.... Se om der er noget du kan bruge så finder vi en god pris.. ;O) http://motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=88...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jan 2011
Visninger:
1.198
VIGTIGT - datoændring - VIGTIGT Takket være et kvikt hovede med tilhørende falkeblik, så bliver datoen for Julemærketuren på kalenderen på www.sehin...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jan 2011
Visninger:
722
T styr Hej i gruppen overvejer en T bar på geden er der nogen der har erfaring med sådan et eller måske nogen i gruppen der ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jan 2011
Visninger:
492
Børnehjælpsturen 2011 Især op til Jul hører og ser man meget i medierne om fattige børn i Danmark. Disse børn er ikke kun fattige op til J...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jan 2011
Visninger:
1.130
vs 700 ombygning færdig hej mcg. min intruder er nu ( langt om længe ) færdig. hva syntes i? mvh robert
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. dec 2010
Visninger:
890
Motobornholm 2011 Så er det ud af hullerne. Der er stadig ledige pladser på Motobornholm 2011 Du kan læse om arrangementet og tilme...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. dec 2010
Visninger:
414
Nummerpladeholder.. Heysan.. Jeg har i dette år fået to bøder, fordi min nummerplade sidder på siden af mcén! Jeg har set nogle nummer...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. dec 2010
Visninger:
1.738
mindre blinklys -hvor bøvlet er det på en 1400 at skifte til mindre blinklys foran: hvor meget isenkram skal pilles af forgaflen? nogen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. nov 2010
Visninger:
582
VS 1400 motor? Er der nogen der ved om man kan sætte den forreste cylinder og topstykke, på den bagerste del af motoren. Så man kan ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. nov 2010
Visninger:
729
Tank (hage smække) til Intruder 1400 Leder efter et læder tank beskyttelse til Intruder 1400 hvorhen er nemmest at finde det i DK?
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. sep 2010
Visninger:
836
Åbent hus Åbent Hus ! Vi er en lille flok, glade motorcykelentusiaster som har startet en ny MC-klub. I den anledning vil v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. sep 2010
Visninger:
1.247
m800 Hej søger et sæt Vance & Hines potter til min m800 gerne med hul til lampe sonda, Og en sissybar også så hvis nogen lig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. sep 2010
Visninger:
803
hej hej er der nogen her inden der ved hvor man kan købe nogen nye potter til en intruder 1400 så man kan få en rigtig dyb ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. aug 2010
Visninger:
523

Annonce