Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Hej alle Ja så fik vi sku lige en ny gruppe til ps3 geeks :D Der er allerede 1 som jeg os er medlem af.. Men der sker ikke en sk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. dec 2009
Visninger:
1.191
Unable to connect to host.. Hej.. Jeg har et problem med min ps3, som jeg håber der er nogen herinde der kender løsningen på.. Vi er 6 venner som...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. dec 2009
Visninger:
485
Fifa 10 Hvor mange spiller Fifa?? Tænkte vi måske skulle lave en liga derinde for MCG. Nogen der er klar??
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. dec 2009
Visninger:
356
Et lidt mere teknisk spørgsmål Hvis man har Bluetooth mus og tastetur, så kan man jo sætte det til sin ps3 og så virker det. Nu kommer det store spørg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. dec 2009
Visninger:
535
Motorstorm??!? Hey Jeg har lige købt 'motorstorm pacific rift' i troen at det var motorstorm 2 (Skulle lige have googlet før jeg h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. dec 2009
Visninger:
456
Game auf the år Hvad er dit bud på det bedste spil lavet i 09 til din elskede ps3? Kunne være en god inspiration til andre. Mit b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2009
Visninger:
559
headset jeg har et bluetooth headset sony ericsson mh100 kan godt få det på men der kommer ikke noget lyd i dem
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. dec 2009
Visninger:
450
Fare for PS3 brænder sammen... Faldt lige over det her på bg http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=631055 Det er noget med ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jan 2010
Visninger:
1.447
hjælp lige engang har en kammerat som har et problem her er hans spørgsmål til jer :) hey hey jeg har et problem med min ps3. under in...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jan 2010
Visninger:
672
Setup af privat game i mw2 Hmm når jeg laver et spil og en af mine venner prøver at joine siger den unable to connect, og jeg kan heller ikke join...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jan 2010
Visninger:
424
play.com Er der nogen der her erfaringer med at købe fra play.com? Leverings tid osv. ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jan 2010
Visninger:
314
vil ikke slette min gamle ps3 hej er der nogle mulighed for at jeg kan få alt det er gemt på min gamle ps3 f.eks spil filer så man ikke skal start...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jan 2010
Visninger:
462
GTA 4 the lost and damnes?? Hey nogen der ved om man kan downloade The lost and damned til ps3 og hvordan/hvor henne?? På forhånd tak
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jan 2010
Visninger:
541
PS3 endelig Hacked!! http://geohotps3.blogspot.com/ GeoHot som også hackede Iphone har nu hacket PS3 efter blot 5 ugers arbejde :) http:/...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jan 2010
Visninger:
424
tilslutning af hovedtelefoner Kan simpelthen ikke få dem til at virke. Har en par logitech med usb tilslutning. Har fået flere bud til hvordan de sku...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jan 2010
Visninger:
548
Hvad sker der lige for Tekken 6?? Købte Tekken 6 for kærestens skyld. Har aldrig spillet den slags før, men tævede hende alligevel ret overlegent de f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. feb 2010
Visninger:
704
Salg af Spil Hej! jeg sælger følgende spil, med kvit, og i 100% perfekt stand både case og disk. Uncharted 1 og 2 Modern Warf...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. feb 2010
Visninger:
793
Battelfield Vs. Call of Duty Med risiko for at starte en mindre "religionskrig" inden for First-Person-Shooter spil. Jeg står og skal ud og inviste...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. mar 2010
Visninger:
581
Youtube på ps3 Der er en del youtubes, hvor den vil opdatere adopen, men den siger den ikke findes til min platform.. Kan man få de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. mar 2010
Visninger:
431
Fejlkode 80710723 Hejsa. Grundet flytning har min PS3 ikke været online i flere måneder. Den er nu koblet op igen, og skal jo så op...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. nov 2010
Visninger:
3.410

Annonce