Indlæser...
Sortering
Hvilken mc?? hej og davs med jer! Jeg går lige p.t. og er tændt på at tage et mc kørekort, jeg har så været ved at se på hvad der e...
Generel diskussion
Oprettet:
27. feb 2004
Visninger:
491
Typhoon Hej, er der nogen der har erfaringer med Typhoon udstødninger?
Tuning
Oprettet:
26. feb 2004
Visninger:
614
kompressor hej jeg har tænkt at montere kompresor på min zx 10 er der nogle der ved hvad det vil koste og hvor mange hk vil det gi...
Tuning
Oprettet:
19. feb 2004
Visninger:
833
potte til suzuki 600 gsx-f Hej alle sammen Jeg har brug for eksperternes hjælp. Jeg fik min første mc sidste år, så her ikke så meget erfaring ...
Generel diskussion
Oprettet:
18. feb 2004
Visninger:
383
Prøveplader/klistermærker... Hej, Hvis jeg nu skulle hente en mc fra Jylland til Sjælland på fredag... Kan jeg så køre den hjem på klisterplader?...
Generel diskussion
Oprettet:
11. feb 2004
Visninger:
976
Brdr. Jensen Hej Alle ! Jeg har set på en cykel ved Brdr. Jensen, men mange jeg har talt med fraråder mig fra at handle med dem ?...
Generel diskussion
Oprettet:
6. feb 2004
Visninger:
2.360
Yamaha FZR 1000 Exup Hej Alle ! Jeg er ved at købe en sådan Yamaha, og jeg ville gerne høre om der var nogle der havde nogle tips, gode e...
Generel diskussion
Oprettet:
31. jan 2004
Visninger:
702
bedømmelse?? hej jeg er blot nysgerrig for at finde ud af hvad folk bedømmer udfra? jeg selv kan bedst lig sports mc'er, og jo ...
Generel diskussion
Oprettet:
27. jan 2004
Visninger:
622
Ny mc!!!! Hej Hej Jeg er ved at lede efter en ny/gammel mc'er til en kammerat til ca. 10000, og ville høre om der nogen der h...
Generel diskussion
Oprettet:
23. jan 2004
Visninger:
638
Forsikringer Hej er der nogen der har gode råd om et billigt forsikringsselskab til en ung gut på de 20 år? For alt er så pisse ...
Generel diskussion
Oprettet:
22. jan 2004
Visninger:
626
Ydelse ? Hej alle sammen. Nu har jeg jo læst en masse kommentarer om ydelser/opgivelser af effekt. Jeg vil ikke blande mig i...
Tuning
Oprettet:
20. jan 2004
Visninger:
889

Annonce