576 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Crashpads, hvor ingen kåbemodifikation Crashpads, hvor ingen kåbemodifikation
Hej Alle,
Jeg søger crashpads til min GSX-R 750 K7, hvor jeg ikke skal til at skære i kåben for at montere dem. Da jeg har Rizoma-dele på cyklen i forvejen, tænkte jeg lidt på dem.
Kender i ellers andre der er værd et købe, og har i link til hvor jeg kan købe disse?
På forhånd tak
Jacob
0 synes godt om
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.720
Hele ideen er jo at de skal redde cyklen fra ridser - og det kan de ikke på et lille flimset beslag.
feb 2006
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 116 Svar: 654
feb 2006
(link fjernet)
aug 2007
Følger: 38 Følgere: 41 MC-er: 2 Emner: 46 Svar: 932
feb 2006
"Hej Jacob,
det kan ellers have sine fordele at have crashpads'ne monteret direkte på motorboltene, ellers skader de måske nogle andre ting ved eventuelle styrt. Så derfor kan det være bedre at skære det til der skal skæres til. Tænkte det også var værd at overveje."
Vil i også vurdere at man skal holde sig fra dem der spænder om stellet, som f.eks dem her:
(link fjernet)
Og gøre som hun skrev til mig i det ovenstående?
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.720
Kompromis betyder at jo mindre de sidder fast, jo nemmere rives de af - men jo mindre kraft overføres der til stel eller hvad man nu ellers monterer dem på.
Hvad er så bedst?
Ved DU hvordan dit styrt bliver og kan montere dem efter det?
Man kunne jo også bare lade være med at skvatte?
Og nej det behøver ikke være ens egen skyld - men er det tilfældet, er der så også normalt en modparts forsikring som dækker.
Jeg har i det hele taget ikke hørt om forsikringsselskaber som nedsætter præmien fordi man sætter crashpads på cyklen, for at beskytte stel eller kåbe.
Crashpads, hvor ingen kåbemodifikation