{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.084 visninger | Oprettet:

SV650S K5 styling {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået fat i et flot eksemplar af en SV650S K5'er som står 100% standard.

Det vil jeg gerne have lavet om på naturligvis.

Der skulle dog nye dæk på, og en vinteropbevaring, så der røg der lige 3000.

Jeg er på SU, så budgettet er derefter.

Jeg vil gerne have fuldkåbe, nye blinklys, anden nummerplade holder og så naturligvis en anden udstødning.

Så kom gerne med jeres forslag til de 4 ting, og gerne andre ting, som der også kunne være en ide at få lavet om smiley

Lad os sige der er max 7000 at købe ind for, men jo billigere jo bedre, jeg behøver ikke betale mere for et fancy mærke, hvis der er et andet mærke der giver det samme som er billigere smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SV650S K5 styling
  • #1   10. jan 2009 jeg syntes du selv skal finde de forskellige ting til cyklen, istedet for at lade andre vælge for dig...
    du kan jo starte med at kigge her http://www.svrider.dk/forum/index.php?board=3.0
    og her
    http://www.svrider.dk/forum/index.php?board=9.0


  • #2   10. jan 2009 Ja fuldkåbe er jo et must. Så se at få fat i det. Er også på SU, og sys også du skal vælge et andet kåbeglas (DB), ellers skal du vel bare have en billig leo vince udstødning på som plejer at være rimelig billige, Blinklys er jo en smagssag men læs lige dette inden du går på jagt efter dem: (link fjernet) safty first

  • #3   11. jan 2009 Gud, klart jeg selv skal vælge, men det er sku en jungle, og de forskellige produenters hjemmesider er ikke altid lige nemme at finde ud af, så jeg tænkte det ville være nemmere at høre lidt om hvad andre har fundet på, og så kan jeg jo blive inspireret af det i min videre søgen smiley Og tak for dine links

    Men pt. går jeg efter en udstødning med exreme high mount, men de koster jo lidt smiley

    Bundkåben er der vel ikke så meget at vælge imellem der, vel?

    Nummerpladeholder, der er jeg lidt lost, det kommer vel an på hvilken udstødning jeg får på?

    Blinklys, er nok noget af det sidste der bliver skiftet...



  • #4   11. jan 2009 Micon og laser laver extreme high mount udstødninger...

    Bundkåben, altså den originale koster alene 4.000 kr fra Suzuki. Der er dog nogle anderledes modeller fra Italien. www.poly26.com

    Ang. nummerplade, så er Ixil den eneste udstødning jeg kender til, som skal bruge en speciel nummerplade, som følger med, når man køber deres underseat udstødning... Men ellers er der Lucas og Hamicad som er meget populære


  • #5   11. jan 2009 Tak skal du have Rasmus

  • #8   11. jan 2009 Ok, hvis bundkåben koster 3995 (troede man kunne få det billigere, sidst jeg tjekkede kostede den kun 2000, men det var måske kun til 99-02 versionen...), så er der jo kun 3000 tilbage til udstødning og nummerplade holder... piv piv smiley

    Kan være budgettet skal gøres lidt større så smiley


  • #9   11. jan 2009 Med udstødning skal du da ud og have en ordenlig Yoshimura smiley

    RS-3 eller Trioval


  • #10   12. jan 2009 Så skulle du måske have købt min alligevel smiley

    Nej, fedt at du fandt en flot cykel til en god pris. Kåben er du næsten nødt til at købe original, for det kan ikke betale sig at finde et andet fabrikat, da de ofte skal males, tilpasses osv.

    Mht. udstødning så er Ebay en god ven - der er en del tyske forhandlere på Ebay som gerne sender til DK.



  • #11   12. jan 2009 Hehe, der er nu intet som at selv at få lov til at style svinet smiley

    Har fundet laser extreme high mount med dobbelt udstødning til 4200 ex fragt fra england, så er spørgsmålet bare om de er villige til at sende til mig, og hvad fragten løber op i.

    Er det nødvendigt at få rullet cyklen ind bagefter så blandingsforholdet kan justeres ind? Eller giver det ikke rigtigt noget hvis man ikke har power commander på?


  • #12   12. jan 2009 kommer an på om det er komplet system eller om det er clib on.

Kommentér på:
SV650S K5 styling

Annonce