{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.094 visninger | Oprettet:

Folie til stafferinger {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Nu har jeg endelig fundet en skiltemand der kan lave nogle nye Suzuki og RF mærker til en ordentlig pris!
Jeg vil gerne have dem lavet i cromfolie da jeg også er ved at polere fælgkanterne og så kunne det jo matche lidt.
Men problemet er at jeg er blevet frarådet crom af en anden, da det eftersigende skulle være meget modtagelig over for ridser, er der nogen af jer der kender til det problem?

VH Thomas O


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folie til stafferinger
  • #1   19. jan 2009 Det er folie... bliver de ridset, så kan man bare sætte nogle nye på :o)
    De koster jo ikke alverden.


  • #2   19. jan 2009 Folie er folie. Cromfolie er ikke værere til at blive ridset end alt muligt andet folie.

  • #3   19. jan 2009 Prøv og se Z et på bagnden af min kawa, det er blevet indlakeret,
    og ser stadigt pænt ud.


  • #6   19. jan 2009 Folie er folie ja. Og så alligevel ikke. Du vil blive overrasket over hvor stor forskel der er på folie Jesper J.

    Tror det ham der har frarådet dig det mener at det er lettere at se ridserne på cromfolien ift andre farver folie.


  • #7   19. jan 2009 Folie er ikke bare folie. Specielt chrom folie er svært at arbejde med, da det er en metalisk folie. Har selv mit eget skilte firma og har derfor arbejdet med lidt forskelligt af slagsen. Prøv evt. at tale med Nwd.dk de ved utrolig meget om den slags. Det er der jeg køber min folier og solfilm

    Held og lykke smiley


  • #8   19. jan 2009 Hej igen

    Tak for alle svarene. Det jeg fik at vide var at cromfolie er noget mere modtagelig for ridser end alm. grå metallic folie. Nu prøver jeg det og så må jeg jo bare prøve at holde det så godt som muligt.

    Til Christian S, det koster 200+moms for fire mærker og to lange striber der går fra forhjulet og hen til røven (135 cm), Det kan vist ikke gøres billigere smiley

    VH Thomas O


  • #9   19. jan 2009 ... Men mange tak for linket, det er godt nok også billigt!

    Min pris er inkl. forsendelse, til sammenligning skulle de have 700 kr. og opefter de andre steder jeg forhørte mig - og så skulle jeg selv afhente dem. Desuden har jeg ikke så meget fidus til ebay, jeg foretrækker at handle inden for landets grænser hvis det er muligt.

    VH Thomas O


  • #10   19. jan 2009 lad nu være med at spare de sidste par kroner og risikere at skulle gøre det hele om inden for de næste par år=)

  • #11   19. jan 2009 Hej Kent

    Jeg forstår ikke helt hvad du mener. Om jeg får dem det ene eller andet sted er vel ligegyldigt, at man så sparer nogle penge er vel bare bonus?

    - Jeg kender godt den der med at man får hvad man betaler for og den plejer at holde stik, men det er folie. Hvad kan der gå galt der?

    VH Thomas O


  • #12   19. jan 2009 Kommer jo an på om det er det samme fabrikat folie du kigger på det ene og det andet sted,
    Der er mange forskellige leverandører af folie. 3M er nok den bedste. Så hvis det er 3M begge de steder du har kigget til den samme pris så tag da den billigste.
    Ellers laver Avery også nogle udmærkede folier.


  • #13   19. jan 2009 Hej Yankie

    Super, det vil jeg lige forhøre mig om.

    Tak for hjælpen alle sammen, det er rart at vi kan hjælpe hinanden smiley

    VH Thomas O


  • #14   19. jan 2009 Hej thomas!
    Hvem bruger du af skiltemaler, skal have lavet noget tilsvarende.!?

    Mvh. søren

    evt. pm


Kommentér på:
Folie til stafferinger

Annonce