532 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Bagende fra ny GS 500 på gammel model? Bagende fra ny GS 500 på gammel model?

Hey folkens. ville høre om nogle ved om man kan smide bagende, med sæde og det hele, fra en Suzuki GS500 fra 2003. overpå en gammel Gs500 fra 1990 ? uden større modifikationer, eller skal der laves meget ?

på forhånd tak for hjælpen. / Andreas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bagende fra ny GS 500 på gammel model?
  • #1   21. jan 2009 www.gstwin.com - Du kan læse meget om gs 500'er her, og der er også noget om den type modifikationer under forum. Dog kan jeg ikke finde de topics som har noget med det at gøre lige nu, men skal nok poste dem hvis jeg lige falder over noget smiley

Ud fra hvad jeg ved, så kan du godt skifte det, sæde, bagende og tank. Men der er vist en del der skal gøres med hvordan det skal sættes på, og at man skal have nye clip-ons så bagenden sidder ordentlig. Den passer vist ikke med de gamle huller, så der skal vist svejses lidt. Er dog ikke sikker, men mener det er det jeg har læst. (Har også selv overvejet det meget)

• #2   21. jan 2009 beslagene er blevet flyttet på den nye model, men hvis du har lidt snilde burde det ikke være så galt at få dem flyttet. Men overvej om ikke du skal ha tanken med også, ellers kommer det til at være noget ged at få det til at se ordentligt ud.

• #3   7. okt 2009 Jeg har selv en lille tanke om at sætte en bagende på fra en r1'er eller r'6er på min gs'er (fra 1993). Men der skal der jo modificeres meget... smiley

Men jeg tror ikke det ville være det store problem for dig at skifte til bagenden fra en nyere model, du skal bare huske sæddet og tanken som de andre også nævner, da den gamle tank ikke passer med de nye dele. Du kan evt købe dig en HAYNES manual, der står der en masse gode ting i om hvordan motorcykeln hænger sammen, så kan du altid overveje hvad du vil vælge at lave på den. MEn god fornøjelse smiley

Kommentér på:
Bagende fra ny GS 500 på gammel model?

Annonce