Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er kværnen poleret..
  • #2   15. feb 2009 Hvad bliver de poleret med?

• #3   15. feb 2009 Min skal poleres med UltraGlozz - blev den også sidste forår

• #4   15. feb 2009 Jeg har poleret kværnen i Turtle Wax, og nu gav jeg sgu alligevel lige sædet en tur med sadelsæbe. Det er ganske alm. sadelsæde til. ridesadler, så mon ikke det duer? Jeg giver det dog ikke læderfedt, det tør jeg sgu ikke - sæt nu jeg røg af i et sving..!!

• #5   15. feb 2009 Så fik jeg forøvrigt også lige sat alle plastikdelene sammen, uden at have skruer tilovers... Så det er jo et hit!! smiley

Så regner jeg med, at pille potterne af, og polere dem op her i løbet af ugen..

Så mangler vi bare SOMMER!!!

• #6   15. feb 2009 Det ser godt ud :o)
    Nåhhh nej den er jo ikke oprettet :o)

• #7   15. feb 2009 Nej den er ikke smiley

Men jeg lover dig, at det ser skide godt ud. Det er sgu en rar følelse, når den står samlet igen smiley

Grunden til, at den ikke er oprettet er, at jeg fik den sent på efteråret, og jeg vil hellere oprette den med nogle ordentlige billeder, end bare at oprette den. det er trods alt et galleri. Så jeg gider ikke bare at tage nogle billeder af den, hvor den står inde i stuen vel... smiley

Kommentér på:
Så er kværnen poleret..

Annonce