{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alternativ lygte til Kawa ER6N?
  • #1   8. mar 2009 tror desværre ikke det ville se godt ud. men er jo en smagssag:) ved intet om lygten men ku ligne noget fra en ktm evt??

• #2   8. mar 2009 Nej det tror jeg heller ikke umiddelbart. Men det er jo svært at vurdere. Der står ikke noget i lygten nogen steder.

• #3   8. mar 2009 men du ser jo heller ikk selv på lygten når du kører på den sådan så jeg på det heh;) og den originale lygte lyser jo fantastisk i mørke i forhold til mange andre:)

• #4   8. mar 2009 Vil højst sandsynligt heller ikke montere den, men derfor ku det jo være meget skægt lige at se hva det er for noget.. smiley
    Har ikke rigtig kørt så meget på den endnu, men det ser da ud til der er blus nok i den originale lygte.

• #5   8. mar 2009 den blir du ikke ked af i mørke ihvertfald;) de fællesture jeg var med på hvor mørket var faldet på ku jeg dårlig svinge sådan som folk klinede sig op af maskinen for at se noget;)

• #6   8. mar 2009 Hejsa

Tror heller ikke det ville pynte med den lygte. Skal man endelig have en anden lygte på, så ville jeg foreslå den fra en MT-03. Frankies mc i Randers kan skaffe hele sættet fra LSL, tankbeslag, beslag til lygte og selve lygten.

Du kan se hvordan det ser ud her :

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16508

• #7   8. mar 2009 Har set dem med mt03 lygten, men synes godtnok ikke det er helt gennemført. Desuden er der da noget træls noget at se på speedometeret når den sidder der. Jeg skal i forvejen kigge nedad for at se speedoet.

• #8   8. mar 2009 Jeg er medlem på en tysk ER-6 forum, og der har de også brugt MT03 forlygten, men der er den lakeret i siderne i samme farve som mc'en, og speedometeret sidder ovenover som det plejer at gøre via. et andet slags beslag. Jeg er heller ikke vild med det der på tanken, det ser sgu bare forkert ud... Men selve lygten får den til at se enorm maskulin ud...

Men personligt, når jeg køber ER-6n, så beholder jeg den originale lygte... Den er jo meget speciel i sig selv smiley

• #9   8. mar 2009 Ja speciel det er den. Synes ikke den er grim som mange ellers synes.

• #10   8. mar 2009 Det syntes jeg egentlig i starten... Men har det lidt med lygten ligesom jeg har det med nogle af de cd'er jeg har købt gennem tiden... Nogen af dem var jeg vildt skuffede af i starten, men så bliver de bare bedre og bedre, indtil de faktisk ender med at være ynglings cd'erne....

Nu synes jeg faktisk at lygten er meget speciel, og passer godt ind til det frække design som ER-6n har... Og efter jeg har set designet på 09 modellen, så kan jeg endu bedre lide den "gamle" model smiley

• #11   8. mar 2009 Har du ellers fået luftet din nye bike Dennis, eller er det stadig ikke blevet til det helt store??

• #12   8. mar 2009 Synes den får den til at ligne et bug/insekt forfra, og det passer ret godt ind i dens design. Synes også efterhånden bedre om den gamle lygte selvom jeg havde det omvendt da jeg lige så 09 modellen.
    Til gengæld synes jeg speedometeret på 09'eren er bedre. Synes bedre om at omdr. tælleren er digital og speedo er analog. Så ser speedometeret på 09'eren også lidt bedre ud.
    Motoren er malet sort på 09 modellen, det syntes jeg også var bedre på de farvede modeller, men på en sort maskine synes jeg bedre om at blokken er sølvfarvet.
    Jeg kiggede, læste og overvejede det LÆNGE inden jeg bestemte mig for hvilken en jeg skulle have.. smiley

• #13   8. mar 2009 Nej det er pisvejr. Har kørt 20 km. på den sammenlagt. Men det har været i 4 lag tøj den ene gang, og den anden gang stormede det så meget at jeg ikke rigtig fik noget ud af det..

• #14   8. mar 2009 Men det er kun positive ting jeg har at sige om den. Den kører rigtig godt, med godt træk fra bunden. Nem at smide rundt.

• #15   8. mar 2009 Lyder sgu godt smiley

Jeg har det lige modsat. Jeg synes at den nye instrumentering er rodet, alt for meget klemt sammen i for lidt plads... Da kan jeg bedre lide det gamle med digital speedo og analog omdr. tæller... Men den gamle mangler altså en tank måler... Ved godt at den har en lampe der lyser, men kunne da have været rart med en rigtig tankmåler...

Når vi nu er ved det, ved du hvor mange liter benzin der er tilbage når benzin lampen lyser.....???

• #16   8. mar 2009 Kan jeg ikke huske. Har læst det i instruktionsbogen.

Kommentér på:
Alternativ lygte til Kawa ER6N?

Annonce