631 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Polerede fælgkanter... Hvor? Polerede fælgkanter... Hvor?

Jeg kunne godt tænke mig at få poleret kanterne på et sæt sorte fælge, men hvor får man lavet sådan noget i Kbh. området?
Har hørt både for og imod lakering med klarlak efterfølgende, at noget af glansen forsvinder ved lakering. Kan det passe?
Hvad med rimstripes, kan det svare sig at få dem malet på, eller er klistermærkerne gode nok?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polerede fælgkanter... Hvor?
  • #1   18. mar 2009 prøv at google på metalsliberi så skulle der gerne dukke virksomheder op der laver den slags også kbh området,,, glem alt om klarlak de er nemme at holde med alupolish mvh jan

• Jørgen T
    Jørgen T Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Svar: 1
    #2   19. mar 2009 Hvis du vil ofre et par eftermiddage kan du nemt gøre det selv (det har jeg selv gjort) udelukkende ved brug af håndkraft. Brug vandslibepapir som fås ved enhver farvehandler. Start med en korn 300 el. 500, derefter en korn 1200 og slut af med korn 2000. Hvis du derefter polerer med autosol får du et rigtig godt resultat. Lad være med at bruge klar lak. Poler med autosol et par gange i løbet af sæsonen, så har du altid superflotte fælge. God arbejdslyst smiley

• #4   24. mar 2009 jeg kan gøre det for dig. men bor i aalborg!

Kommentér på:
Polerede fælgkanter... Hvor?

Annonce