Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne plantesten ud til fortorv. 2.200 kr.
  • Sætte basic gardinstang op fra IKEA og sætte en lampe op på børneværelse 1.000 kr.
  • Spejlophængning 700 kr.
  • Reparation udskiftning af hoveddørs lås, da den binder 1.280 kr.
  • Skift af karburator og service på havetraktor uden klippebord 1.650 kr.
  • Hækkeklipning 1.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CLIP ON styr til er6f????? hvor???
  • #1   18. apr 2009 Hej Michelle,

Mål diameteren på din forgaffel, det står sikkert også i din manual, og så et smut på ebay. De koster ikke mange håndörer. Der står nok ikke at det specifikt er til en ER6, men det er jo ligemeget.

Held og lykke.

Mvh
    Bo

• #2   18. apr 2009 okay tak for hjælpen.... har du en ide om hvad det hedder?? altså hvis jeg skriver clip on på ebay kommer de frem dem som man sætter rundt om forgaflen, og det jeg skal bruge er ligesom en plade man sætter ovenpå forgaflen der hvor det orginale styr er monteret nu...

• butch j
    butch j Tilmeldt:
    aug 2006

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 25
    #3   18. apr 2009 stevens mc.. overvejer selv at sætte et på..

• #4   18. apr 2009 jeg har lige snakket med steven om det igår... han sagde jeg skulle finde det på nettet, så sætter de det på... fordi de ikke kan bestille det hjem fra usa...

• #5   18. apr 2009 Hej Michelle,
    Et Clip On styr er et styr der klemmerr rundt om gaffelbenet!!
    Det andet du snakker om er det en ny top gaffelbro? Sådan en som jeg har sat på min Suzuki, se min profil? Den er jo originalt födt med et Clip On styr og jeg ville have den brede T-bar på, så derfor köbte jeg en ny styrbro.
    Hvis det er findes der flere forskellige fabrikanter. LSL, ABM, Lucas

Mvh
    Bo

• #6   18. apr 2009 okay jamen så ved jeg det... de sagde bare i kawa butikken jeg skulle søge på clip on... det er sku ikke så nemt... smiley

• butch j
    butch j Tilmeldt:
    aug 2006

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 25
    #7   18. apr 2009 www.lsl-motorradtechnik.de

eller google lsl .

• #8   17. sep 2009 ABM multi clip on eller Superbike handle bar eller Superbike lenker.

Kommentér på:
CLIP ON styr til er6f????? hvor???

Annonce