Puig skod kåbeglas {{forumTopicSubject}}
Hey alle
Jeg startede med at købe et puig dubble bubble til min gixxer som gik i stykker første gang jeg fik lidt seriøst vindmodstand.
Den slog simpelthen revner midt i glassen. Små revner der ikke engang kunne mærkes på ydersiderne, derefter løb de bare løbsk over det hele. Så jeg tænkte det nok bare var en uheldig episode så bestilte et nyt bare i standard udgaven og også af mærket Puig. Idag samme historie: en god gang vindmodstand og den gjorde satme det samme
For en god ordens skyld vil jeg lige tilføje at de ikke har været knokkelspændt og jeg har brugt de originale møtrikker med gummi på for netop at have lidt fleksibilitet i det uden at skulle kvadre noget.
Andre der har dårlige erfaringer med Puig?
maj 2006
Følger: 24 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 59 Svar: 463
Jeg kørte ind i en Fasan der lige fløj en meter fra mig op på kåbeglasset og bouncede videre på min skulder. Det gjorde pænt nas!
Men stor respekt til Puig kåbeglas.
// J
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 119 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.702
og vil tilslutte min HGR's erfaing om det med småridser
men hvorfor sender du ikke en reklamation på det hvor du har købt det???
okt 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 798
Det gør jeg skam også, men ville lige høre jer andre da jeg også var af den overbevisning at det er kvali-vare.
Jeg har sikkert bare været uheldig, men næste bliver uden tvivl MRA da jeg ikke har gjort noget galt i denne sammenhæng og frygter en tredje med fejl...
sep 2006
Følger: 98 Følgere: 106 MC-er: 4 Emner: 58 Svar: 482
Puig skod kåbeglas