1.198 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Farvekode på GUL kawasaki ER6n Farvekode på GUL kawasaki ER6n

Hej allesammen...

Jeg efterlyser en farvekode på min gule kawasaki er6n fra 07... Jeg har haft fat i div. forhandlere, samt importøren af kawasaki i danmark, men uden held.. Kawasaki oplyser åbenbart ikke deres farvekoder, og har aldrig gjort det...

Men jeg tænkte om én herinde kendte koden, eller måske vidste hvordan eller hvor det var muligt at finde den..

..
Mvh
Rone Scholz-Nielsen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte vaskesøjle fra kælder og installere i badeværelse 800 kr.
  • Rengøring af lejlighed 1.400 kr.
  • Installation af 3 nye kontakter og opsæt af lamper. 3.000 kr.
  • Rengøring ved fraflytning 2.000 kr.
  • Installering af udendørslampe og påsættelse af dæksler på 5 stikkontakter og udskiftning af en ovenlys pærer 2.300 kr.
  • Klipping av hekk 2.138 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farvekode på GUL kawasaki ER6n
  • #1   22. apr 2009 Har du set efter bag på diverse sideskjolde/-dæksler? Her er koden nemlig tit angivet ... smiley

• #2   22. apr 2009 Måske kan du finde den her:

(link fjernet)

• #3   22. apr 2009 Fandt 3 gule derinde, så er det bare om den rigtige er der:

Pearl Chrome Yellow: 1B
    Pearl Candy Yellow: 1G
    Vivid Yellow: 789

• #4   22. apr 2009 der er nogle autolaker der her sådan et kamra der kan finde presis din fave...

• #5   24. apr 2009 Tak for svarene... synes jeg har kigget efter farvekoder, havde også kontaktet kawa importøren i dk, han sagde at der ingen var, og at kawa aldrig havde offentliggjort nogen.. Det piner mig lidt at jeg ikke bare lige kan finde en kode på den... smiley
    skal op til en butik i morgen og se om de kan måle den, men tvivler lidt, da den hvis er malet i flere lag med forskellige farver... den er nærmest grøn gul den farve.. meget skrigende.. Men må lige se hvad jeg finder ud af i morgen...

Tak for svarene i hvertfald.. ellers må jeg undersøge lidt mere på de farver i har fundet på den side...

--
    Mvh
    Rone

Kommentér på:
Farvekode på GUL kawasaki ER6n

Annonce