760 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Ny bagskærm til gs500e? Ny bagskærm til gs500e?

Hey er det muligt at afmontere bagskærmen på en suzuki gs500e jeg vil nødig til at save den af.....

men er det muligt at gjerne den og sætte en mindre på... Kan desværre ikke lige selv gå ud og kigge da cyklen står gemt væk hjemme i en garage....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny bagskærm til gs500e?
  • #1   12. feb 2006 nej det er i et stykke. men jeg har set en undertray et eller andet sted,prøver lige og finde linket

• #2   12. feb 2006 Frem med saven makker. Been there done that. Du kan altid finde en ny billigt på eBay, hvis du skal bruge den senere (hviket du ikke skal) smiley

Stud

• #3   14. feb 2006 Hvis jeg saver skærmen af lige under min nr plade... vil det så ikke komme til at sprøjte meget op bagpå cyklen... For allerede sådan som den er nu så kan jeg sq at der ligger skidt bagpå sædet når jeg har kørt når det regner......

Hvis man har en bagpå skulle vedkommende jo nødig være tvunget til at køre med en paraply

• #4   15. feb 2006 Hmm jo hvis du kører når det regner så er det nok ikke den bedste idet, nu har jeg kun kørt på tør vej og kan ikke at se at der sidder skidt på bagerste del af sædet...

Kommentér på:
Ny bagskærm til gs500e?

Annonce