494 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Kan i hjælpe mig med den her??? Kan i hjælpe mig med den her???

Hey folkens....
Jeg har en kammerat der har en Honda Shadow 750 hvis ene side af motorblokken var pusset op da han købte cyklen, men ham han købte den af havde ikke nået den anden side, hvor der stadig er nogle skjolder og ridser i metallet. Hvordan får han det gjort pænt og skindende uden at skade matallet???
På forhånd tak for hjælpen.... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan i hjælpe mig med den her???
  • #1   13. feb 2006 Jeg kan se at der allerede har været nogle stykker inde og kigge på tråden... Er der slet ingen som kan hjælpe min buddy??? smiley

• #2   13. feb 2006 kan ikke lige se linket. men her er hvad jeg skal til at gøre ved min shadow.

jeg har en bænksliber hvor jeg har taget slibestenen af, og på monteret en stof skive kan købes i sanistål koster vist lidt penge og en fedt klos til alu koster 38 kr. også sanistål. bænksliberen startes med stofskiven og hold fedtklossen til skiven mens den køre så stof skiven modtager fedt og så hold bare emnet til skiven og efter få minuter er den rigtig flot kan evt maile nogle billeder hvis det er.

• #3   13. feb 2006 Tak for hjælpen.... Jeg hører min kammerat om det var hjælp nok og hvis ikke må jeg jo på den igen??? Han har ikke oprettet sin egen profil endnu, da han ikke har ordentlige billeder af cyklen endnu, men det kommer, når den er gejlet færdig, siger han!!! smiley

Kommentér på:
Kan i hjælpe mig med den her???

Annonce