868 visninger
|
Oprettet:
Gsx-r ´91 styling HJÆLP =) {{forumTopicSubject}}
Er der nogle herinde som ved hvor jeg skal lede, hvis jeg vil have en ny kædeskærm, bagskærm og nummerpladeholder til min gixxer fra 91 =) Det gør ikke noget hvis det er carbon dele
.
Hvis der er nogle som har noget liggende, er jeg også interesseret.
ps. har været på ebay..
Det er svært at finde noget til en så gammel cykel. Er der evt. andre eller nyere modeller hvor delene også passer på min ??
maj 2004
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 1.246
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 1.550
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 19
Gsx-r ´91 styling HJÆLP =)