974 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Ny bagende Ny bagende

Hej folkens !
Jeg har lidt en drøm om at få sat en anden bagende på min store knallert... Men hvordan gør man sådan i praksis? Jeg tænker at man er nødt til at finde en der passer på en prik. Men er det nødvendigt? Kan man ikke passe en til? Jeg har ikke en klap forstand på det, så giv lige en melding. I sær hvis du har gjort sådan noget på din egen... smiley

Med Venlig Hilsen
Nordskov

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny bagende
  • #1   23. feb 2006 jeg synes det er synd, den er fed orginal!
    men bare min mening, ved godt hvordan det er når men først får ideen, ja det er jeg jo selv ramt af!

• #2   23. feb 2006 Det er jo det. Den er pæn nok som den er. Men jeg så en honda cbr400rr fra samme år som min, '92, med en bagende fra en cbr600rr årgang 2003 eller så noget. Det så fandme spødt ud smiley Men er det bare at skifte til en anden?! Stellet er jo meget anderledes nu til dags end den gang...

• #3   23. feb 2006 Ved du om din kører med løs bagramme?

• #4   23. feb 2006 nå men det ser det ud til på dine billeder, så skulle det vel være muligt at lave en bastard bike!

• #5   23. feb 2006 Det er da synd at pille ved så fin en Gixxer smiley

• #6   23. feb 2006 Det gør den... Men de monteringhuller der er, de passer vel ikke bare til alle mulige forskellige bagender? ...nøj hvor jeg spør og spør smiley

• #7   24. feb 2006 Jeg siger brug dine penge på en større kværn istedet. Du bliver alligevel snart træt af den du har der og vil have en større...

Ellers en fin cykel. Startede selv på sådan en.

MVh Richard

• #8   24. feb 2006 jamen det er derfor jeg spøger, hvis du vil er der jo mulighed for at påbolte en anden bagramme, som er modificeret til formålet.
    derved kan man jo ændre cyklen tilbage til orginalstand itilfælde af salg!

• #9   25. feb 2006 Hvilken bagende vil du have på ?
    Du laver evt en bagramme selv eller køber en komplet bagende med ramme som modificeres til dine monteringspunkter på stellet...

Jeg har en næsten komplet R6 bagende....
    Kan evt samle delene sammen og se om der mangler noget, hvis du er interesseret...

Kommentér på:
Ny bagende

Annonce