{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.145 visninger | Oprettet:

ombygning af gsx-r 750 1993. ??????? {{forumTopicSubject}}

hey MCG..

skal til at købe ind til min gixxer da jeg vil have anden front og røv på til vinter.. men har hørt noget om at R1 eller R6 passer på nogenlunde... gør ikke noget der skal laves noget om.. har venner og det som kan svejse i alu og det..

MEN MEN MEN tænkte på om jeg kunne købe et bagstel fra en R1 eller R6 og så få det til at passe med mit bagstel ved at skære det af og svejse det sammen,., for så skulle alt plastik passe 100%.. kan det lade sig gøre. og er der noget jeg skal være særlig opmærksom på .. og hvilken forende synes i der ville passe. gerne sende link hvis i har andre gode ideer både til front og røv smiley

ellers mange tak.. kør forsigtigt smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ombygning af gsx-r 750 1993. ???????
Kommentér på:
ombygning af gsx-r 750 1993. ???????

Annonce