{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.219 visninger | Oprettet:

Min Monster næsten færdig :o) {{forumTopicSubject}}

Efter at have skiftet lidt af carbon delene ud, og pudses hist pist, så min monster endelig næsten klar. Mangler lige at montere en Rizoma Nr. Plade holder, samt få større dysser i karburatoren. Alt er bleven finpudsen, og ser meget frem til at på den på vejen her næste sommer... luftede den lige idag, og den kører med et fantastisk moment, men gasresponsen kunne være bedre, så bare en tur på rullefelt, og andre dysser, og så er den vist som den skal være...

Kom endelig med ros, eller noget konstruktivt evt. Mange vil gerne at jeg sætter den gamle forlygte på, og måske kan de have ret. Men igen syntes jeg at de nye lygter sætter et godt præg på den.

God weekend til jer alle.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min Monster næsten færdig :o)
Kommentér på:
Min Monster næsten færdig :o)

Annonce