544 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "sæde skal r1"
Yamaha R1...skal / skal ikke...
Hey, Sad lige og legede lidt i Photoshop og ville lige høre jeres mening om flg. to billeder...?? (link fjernet) (som den står nu!) (link fjernet) (med rødt sæde) Kan godt ske det er helt...
Hey, Sad lige og legede lidt i Photoshop og ville lige høre jeres mening om flg. to billeder...?? (link fjernet) (som den står nu!) (link fjernet) (med rødt sæde) Kan godt ske det er helt...
Skrevet af: Ruben R - 12. jul 2009
Bagenden på en Yamaha R1 ..
hej.. Nogen der ved om man kan købe bagenden hos en skrot forhandler, eller om man er nød til at købe hele "cyklen"? Jeg skal bruge; sæde, skjoldet bagved sædet og stellet lige under dét .. ...
hej.. Nogen der ved om man kan købe bagenden hos en skrot forhandler, eller om man er nød til at købe hele "cyklen"? Jeg skal bruge; sæde, skjoldet bagved sædet og stellet lige under dét .. ...
Skrevet af: NuGi N - 5. jan 2006
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af gardiner 500 kr.
- Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
- Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
- Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
- Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
- Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 150 Svar: 2.698
http://www.silverstonemotor.com/boutique_us/liste_rayons.cfm?code_lg=lg_us
Jeg kan ikke se de har en R1 sædeskal, men de er Ermax distributør i Frankrig, så mon ikke de har til R1 også. Om ikke andet kan man maile dem og spørge.
Hvis du ikke ved det, så hedder en sædeskal på engelsk = "Seat cowl"
maj 2004
Følger: 59 Følgere: 52 MC-er: 2 Annoncer: 3 Emner: 43 Svar: 2.076
sæde skal r1