{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.054 visninger | Oprettet:

Er det mon tændrørene? {{forumTopicSubject}}

Jeg var ved at starte min gamle GS'er efter den har stået et par uger...
Den starter - men køre kun på en eller to cylindere.
Den kørte som den skulle før?!
Hvad er der lige galt, det er ikke fordi den er drugnet, der er gang i spolerne, siger min tændings tester, og den har bare stået og hygget sig!
Hvad i al verden?
Den kan squ da ikke bare stå og komme til skade af sig selv?
Jeg har prøvet at bytte rundt på tændrørene, mellem en af cylinderene der ikke køre og så den der faktisk virker, så er det pludselig liv i den der ikke virkede før...
Altså det må være tændrørene...
Men de er relativt nye og de virkede som de skulle for to uger siden!
Det kan da ikke passe at de står og går i stykker af sig selv?!
Kan der være andet galt?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det mon tændrørene?
Kommentér på:
Er det mon tændrørene?

Annonce