{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

Beslag til fuldkåbe SV 650 S {{forumTopicSubject}}

Godmorgen

Jeg har købt en Suzuki SV 650 S årgang 2006, udover det har jeg også nogle kåber liggende så det kan blive en fuldkåbe model, men mangler beslag.
Nogle der har dem liggende ?? Eller ved hvor man kan købe dem uden at købe et helt sæt med selve kåberne ???

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Beslag til fuldkåbe SV 650 S
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #1   3. sep 2009 Du skal starte med at finde ud af hvilket mærke kåben er. Så skal du finde en der forhandler den, og købe et sæt beslag af ham.

• #2   3. sep 2009 Jeg har undersøgt ved forhandler, han siger de kun kan bestille hjem i hele sæt, altså 4000kr. og så får jeg ekstra kåber smiley

• #3   3. sep 2009 I går fik jeg et nyt beslag af samme slags som du mangler. Det passer ikke at du skal købe komplet kåbesæt. Man kan købe Højre/ venstre kåbedel hver for sig. Og så kan man købe et komplet sæt med alle skruer/beslag/ gummiringe og clips for sig og det koster ca 1000 kr med moms. Jeg var heldig at kunne købe højre beslag alene til 150 kr, da de tilfældigvis havde et sæt liggende som de tog hul på. Men regn med at skulle købe hele monteringssættet til de 1000 kr.

Kommentér på:
Beslag til fuldkåbe SV 650 S

Annonce