508 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Fælge på GS500 Fælge på GS500
Heya
Sad lige og rodede med photochop og fik lige en fiks ide til hvordan mine fælger gerne måtte se ud. Nu er jeg totalt idiot hvad angår, styling, polering, maling osv osv... så i må bære over med mig.
Der sidder standard fælge på min GS500 og de to sidste billeder i min profil viser hvad jeg gerne vil lave om. Det andensidste er som den står nu, og det sidste er sådan som det kunne være fedt hvis den så ud
Mit spørgsmål er så bare hvordan? simpelt ik?! *S*
0 synes godt om
apr 2005
Følger: 52 Følgere: 46 MC-er: 1 Emner: 56 Svar: 601
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 87 Svar: 613
dec 2005
Følger: 14 Følgere: 11 Emner: 33 Svar: 1.748
Og ja der blev lige leget lidt med forrørene har en skummel ide om at de skal byttes ud med noget nyt eller have en ordentlig omgang på et tidspunkt!
Mange tak for hjælpen
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 87 Svar: 613
Simpelt her kommer den rækkefølge jeg brugte:
Afmonter dækkene, og få rykket gummiet af!
Klister maler-tape på kanten hele vejen rundt (fjern fedt og lign. med husholdningssprit!) - så ikke lakfjerneren tager mere end den skal.
Smid en gang lakfjerner på, og lad den virke. når den begynder at boble lidt så skurer du lidt i det med en grydesvamp!
Så begynder du at slibe med vandslibningspapir, først en grov kornet, så en middel og til sidst den fineste man kan få. (tror jeg brugte 400-800-1200).
Poler efter med autosol (her skal der VIRKELIG LIGGES KNOFEDT I!!!), og slipol. - Desuden er det en god idé at smøre lidt voks på det en gang imellem....
Garanterer du bliver tilfreds! Har fået meget ros for mine!
Held og lykke. Kontakt mig endelig hvis der er spm!
maj 2004
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 1.253
jan 2005
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 150
dec 2005
Følger: 14 Følgere: 11 Emner: 33 Svar: 1.748
Jens: Fordi det er billigt og man ligeså godt kan være doven eller hvad? Eller bliver resultatet bedre?
Kasper: Tak for tippet, også godt lige at se dit billede taget mens du er "igang" med poleringen/lak-removal.
Jeg synes at alle de mcer jeg har set med polerede fælge har set super godt ud og så længe det bare er knofedt der skal lægges i projektet så er det jo "lige til"
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.137
Koster ikke meget ved en lokal glasblæserpusher!
For at holde den ru overflade kan du efterpolere med autosol, eller bare smække wd40 på og tørre af! Efterpolering er nok nemmest at holde
Fælge på GS500