859 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Maling Bøvl op over begge øre Maling Bøvl op over begge øre

Jeg fik lige besked fra den 5 maler i dag at de ikke kan ramme den grønne farve min FZR i min profil har , den væltet í sommers pga dårlig underlage som gav lidt ridser både i det sorte men mest
i det grønne på venstre side.

Da jeg er inden for Auto faget og kender flere maler så afleveret jeg bare det der skulle males , de første kunne ikke finde nogle farvekort som kom tæt nok på farven til de tør prøve og male det. jeg bliver henvist en en anden lokal maler med en farve læse maskine som er sprit ny og koster det blege, men det siger også at det grønne er hvid ????

det endt med mit plastik blev sendt til tyskland til det firma som leveret maskine , da de nægtet at tro på den ikke kan ramme farven , der har været stor ballade mange folk fra dk og resten af verden har kigget på den & mit plastik, i dag kom det tilbage efter 3 mdr i tyskland
, med det svar det hele skal males om da det er umuligt at ramme den græn farven .

men men men jeg er da træt af og skulle have det hele malet om , men det bliver løsningen , nogen der har et godt farve forslag til den ?
det skal være i 2 farver ?

Mvh en lidt træt af det hele Casper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maling Bøvl op over begge øre
  • #1   13. nov 2009 ja stavefejl er heldigvis gratis smiley

• #2   13. nov 2009 Måske erstatte det grønne med rød?

• #3   14. nov 2009 tja det har jeg tænkt på , men kommer det ikke til at se for "original" ud ?

jeg har lige hoppet igennem de Fzr 1000erne der er herinde for 4 gang, min tanker går på at beholde de felter den er delt op i nu og så finde en sølv eller koksgrå eller antrazit grå . og ellers sort lige som den plejer at se ud

• #4   14. nov 2009 Jeg tror du skal tage dit "uheld" som et tegn fra guderne, vi skriver 2010 snart, og den grønne farve der er sindsyg.
    Vær du glad for at de ikke kan ramme den farve igen. smiley

• #5   14. nov 2009 ja man skal lige vende sig til den i starten hadet jeg den men er kommet til at kunne lide den på en måde , men den kan bære det der findes ikke en bike magen til i hele verden er jeg overbevist om og det er ment på den gode måde smiley

• #6   14. nov 2009 hej
    her du oververet om de eventuelt kan vandslibes og poleres væk jeg har fået risser på kåben næsten væk selv om de var helt igennem til det sorte plastik (grøn zx6r)

• #7   14. nov 2009 haha... sikke amatører du har kontaktet.... jeg kan da nemt lave det.....

• #8   14. nov 2009 bortset fra jeg ikke kan ramme farven, så er jeg enig med TK

• #9   14. nov 2009 ... hvornår skal jeg lave det, ? du kan bare kontakte mig.... smiley

• #10   14. nov 2009 Jeg er selv maler, og jeg har helt de samme problemer med min cykel. Jeg har også haft vores lak-leverandør, ude med en farve læser. Og de farve som den fandt frem til skulle jeg så kunne male kant til kant med. Uden at man skulle kunne se farve foreskel. (Ifølge den farve læser) Men jeg lavet så nogle farve prøver, og kunne se med det blotte øje at der ville være forskel.
    Så jeg er også nødt til at male hele min cykel.... Desværre

• #11   15. nov 2009 David, jeg mener altså, at en autolakerer bør kunne tone en farve til , så den passer, jeg har da aldrig haft problemer med det...

• #12   15. nov 2009 TK. jamen så må det bare være mig der ikke er dygtig nok....

Men når man ingen gang, er sikker på at man har den rigtige farve til at starte med. Så kan det sku godt være svært. De farver som farve læseren fandt frem var en renault og kia farve. Og jeg tvivler på at min yamaha motorcykel, er malet med dem...

• #13   15. nov 2009 David, smid den farvelæser væk, det er meget nemmere selv at tone en farve til, det lærer man da vel endnu på skolen, jeg kender faktisk ingen maler her på egnen som ikke kan tone en farve til... mvh.

• #14   15. nov 2009 Nu har jeg også kun være udlært i 2 år, men jeg har ikke mødt nogen der har tonet en metal farve til. Hvis vi har en farve som ikke passer, som vi ofte har. Laver vi altid udsprøjtning. Uni farve er selvfølgelig ikke noget problem...

• #15   18. nov 2009 jeg vil give tk ret i at en maler helst skulle kunne tone farverne uden maskine
    men bare fordi anders and er en and kan han jo ikke flyve vel smiley
    jeg vil da også gerne påtage mig opgaven hvis det er for hvis du vil ha den grøn skal den jo være grøn smiley

Kommentér på:
Maling Bøvl op over begge øre

Annonce