{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

DIY styr...!? {{forumTopicSubject}}

Jeg gad godt lave mit eget styr til min lille motorcykel (så jeg fik det lige som gerne ville have det), men det lader til at man generelt set fraråder det.....

Styret jeg havde i tankerne ville ikke skulle bøjes i form, men derimod svejses i vinkler. Hvordan kan jeg sikre mig at det er forsvarligt lavet??? Andre gode råd modtages selvfølgelig også gerne....! c",)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DIY styr...!?
  • #1   24. nov 2009 kan ikke se noget problem i du selv laver det... dem der har frarådet ved de noget om det!!!! ??? hvis du ikke har svejst før så skal du nok sikre at du gør det sammen med en der ved noget om det... og hvis det skal bøjes så er der jo ikke nogle steder deft kan gå galt medmindre det revner når du bøjer det.... min mening....

• #2   24. nov 2009 Det er også ca. sådan jeg har det..... større kan problemet da heller ikke være. Og ja, jeg har en der kan kikke mig over skulderen og holde øje med at jeg ikke gør noget forkert.....! (Og han mener heller ikke at det bør være noget problem).

• #3   24. nov 2009 du får ikke en mc synet med et svejset styr - det er ulovligt.

• #4   24. nov 2009 Styret på min "Under construction" cykel er hjemmelavet.
    Det er både bøjet og svejst.
    Angående regler her i landet må jeg melde pas men hernede i Grækenland er det ikke noget problem.
    Røg i en politirazia i fredags hvor op til flere betjente gik rundt om den og kunne kun give mig rosende ord med på vejen.
    GO FOR IT er min holdning til dit projekt.

• #5   25. nov 2009 Et er Grækenland , noget andet er DK.Styr skal være godkendt.Hvorfor tror du at der medfølger TUV-papirer når man f.eks køber et styr andre steder i EU?

• #6   25. nov 2009 tror ikke det bliver noget problem mht syn. kan muligvis være at det er ulovligt, men det skal da være en noget emsig synsmand der ikk vil godkende det styr. jeg vil sige du skal gøre det. Kan ikke komme i tanke om nogen grund til at det ikke ville være forsvarligt at lave sit eget styr, hvis du sørger for at vælge de rigtige materialer, og sørger for at det bliver svejset ordentligt. Og her anbefaler jeg at du svejser med TIG. Er selv smed, så burde vide hva jeg snakker om, og kan slet ikk se noget problem i at lave sit eget styr...

• #8   25. nov 2009 En ting er at man kan være heldig at komme igennem et syn med den - men den dag du er involveret i et uheld så ramler der lyn og torden ned over dig hvis du har noget hjemmesvejset på - det er lidt af en risiko at løbe.

• #9   25. nov 2009 er ret sikker på der ingen ting sker også hvis man er i et uheld.... fordi man kører med en pærer der er sprunget og havner i en ulykke dør man ikke nødvendigvis!!! og man får hellere ikke automask skylden.... men klart det er ikke lovligt men omvendt man må også kun drikke 5 genstande eller hvor meget det nu er om ugen!!!!

Kommentér på:
DIY styr...!?

Annonce