671 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Gsxf 600 Fighter ?? Gsxf 600 Fighter ??

Hejsa jeg har en ældre gsxf 600 fra 91
Sagen er at jeg lige kom til at ligge den ned i sommers da der kom et hårnåle sving.

Nyt asfalt med strandsand strøget over og en forhjulsudskridning = smadret kåbe smiley

hehe næste gang husker jeg nok at tage bagbremsen smiley

nu var det jeg ville spørge om der var nogle der vidste om stellet kunne bruges til noget fighter ??

ved godt at motoren måske ikke er den vildeste til sådan et projekt men man skal jo starte et sted smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gsxf 600 Fighter ??
  • #1   7. jan 2010 hej hvorfor skulle du ikke kunne det?? jeg ser sådan på det, er du glad for cyklen, så er det da det vigtigste,alt kan sku streetfightes bare du har fantasikåben af så du kan se hvad du har med at gøre =) god fornøjelse,det er hårdt arbejde,men det er også fedt at køre på noget andre ikke har mage til.

• #2   7. jan 2010 Det er bare at gå igang, jeg er igang med det samme på min gamle cbr600

• #3   7. jan 2010 Men kan man også geare den anderledes så den måske accellere bedre og taber på topfart

• #4   7. jan 2010 Ja hvis du kan finde et bag-tandhjul med en 2-3 tænder extra er det ikke af vejen, har jeg også selv gjort, om den går 200 eller 210 på toppen er græsk katolsk

Kommentér på:
Gsxf 600 Fighter ??

Annonce