Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Xenon til FZ-1
  • jens G
    jens G Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Svar: 93
    #1   9. jan 2010 det er lygtetypen.. den skal matche den der er monteret på din cykel nu. Ved dog ikke om det er en H4 eller hvad der er på sådan en.... det burde stå på pæren.

• #2   9. jan 2010 Det er pære typen, ud med den du har i, og se. Men køb dog nogle Night Breaker fra Osram i stedet, det der xenon er da kun til gene for alle andre, ja ja, for sikkert på puklen for det, men jeg syntes det er noget L O R T

• #3   9. jan 2010 Enig med Thomas, kun til gene for andre. Bliv hjemme til det bliver lyst, hvis du er mørkeræd. Det orginale lys er vist tilstrækkeligt.....
    Køb en lastbil og bliv lysfreak......sorry kun joke.

• #4   9. jan 2010 Er der nær- og fjernlys i samme pære, så er det H4

• #5   9. jan 2010 Politiet skulle have lov til at beslaglægge xeon kittet ligesom de må tage ens cylinder på en tunet knallert, også en fin bøde oven i hatten.
    men kig i din manual og læs dig frem til hvad for en pære din cykel bruger.

• #6   10. jan 2010 ja....Xenon er ikke lovligt så drop nu det pis

• #8   10. jan 2010 Jeg er fuldstændig 100% uenig i den konklusion omkring xenon. Ja, det blænder hvis man ikke kan finde ud af, at justere sin lygte! Men hvis man justerer det korrekt, så blænder det altså ikke. Og hold op en forskel det gør! Både mht. lys, men ikke mindst opmærksomheden man får fra dem i madkasserne. De lægger altså mærke til en, og man bliver ikke nær så nemt overset.

Jeg kan kun anbefale xenon, og skal snart have det på SV'eren igen.

Hygge

• #9   10. jan 2010 Philips Extreme er ret gode, de gav en mærkbar forskel på min R6'er. Jeg valgte Osram Night breaker fra fordi Philips var lidt bedre i test og Osram vist har en tendens til at sprænge ret hurtigt.

Xenon var aldrig med i mine overvejelser fordi:
    1:det er ulovligt og der er jo ikke nogen grund til at give en emsig betjent endnu en grund til at give en bøde, der kan jo være rigeligt andre grunde.
    2: Det blænder hvis det er monteret i et lygtehus der ikke er beregnet til det og der er ikke nogen grund til at genere andre, når nu man kan få et glimrende lys med almindelige pærer.
    3: Det er ikke til at skaffe en pære til når det billige lort (som de fleste kit folk køber de er) springer på en mørk landevej, som det selvfølgelig vil gøre Iht Murphy.

• #10   10. jan 2010 Jeg har Osram night breaker i bilen og de holder fint, og lyser BETYDELIGT bedre end det der sad i

• Bjørn J
    Bjørn J Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 7
    #11   11. jan 2010 Okay var ikke klar over at xenon er ulovligt! men tak allesammen for kommentarene..

Er Osram nightbreaker og Philips Extreme "bare" at skifte pæren? eller skal man ligesom med xenon have en volt-accelerator monteret? (der er ikke meget plads på fzn'rn)

• #12   11. jan 2010 Det er en ganske normal pære som du bare skifter.

Kommentér på:
Xenon til FZ-1

Annonce