Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor bredt dæk på 4,5" fælg?
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.928
    #1   25. jan 2010 160mm vil være omkring det bredeste der kan monteres på den.

• #2   25. jan 2010 160 er det tiltænkt, et 170 kan godt krænges på, men det gavner ikke noget.

• #3   25. jan 2010 Har nemlig set andre der er 170 på. Sker der noget ved det?

• #4   25. jan 2010 Det sker det at du ændrer på de styreegenskaber din cykel har fra fabrikken. Der er nogen der synes det ser fedt ud, og giver mere "respekt" med et bredt dæk, men hvis man tænker sig om så er der nok en grund til at højt uddannede ingenører har valgt at din cykel skal køre med 160 bagdæk.

• #5   25. jan 2010 Med et bredere bagdæk der også har anden profil, flytter du kontaktfladen ud af. Bagdækket vil så forsøge at køre en anden linie gennem svingene, og i praksis forsøge at tvinge forhjulet ud på samme linie. Det føles som en mere træg styring, understyring.
    Der er dog forskel på hvor følsommme MC'er er over for det. Den gamle model ZX9r er markant mere træg med et 190'er bag istedet for en 180'er. Men har man en MC med en meget hurtig/nervøs styring, vil den føles mere stabil i sving.

ZZR600 er så vidt jeg husker ikke en af dem der har de tendenser, så umiddelbart vil jeg gætte på den bliver tungere i styringen.

• #6   25. jan 2010 ja, man holde sig til det den er født med. Et overdrevet bredt dæk
    på så smal en fælg dur ikke, som ovennævnt

De tunge drenge vil nok også dø af grin når det fremvises til træf....

• #7   25. jan 2010 Hvor meget forskel er der tale om? Det er min første sæson så jeg kommer alligevel ikke til og ligge med knæet i asfalten. Det er jo ikke meget bredere det bliver?

• #8   25. jan 2010 i cm er det ikke meget, men det er det på en smal fælg
    vil IKKE anbefale det

• #9   25. jan 2010 Ville det hjælpe og få en bredere bagfælg på? Kald mig bare brian men jeg synes et bredt bagdæk ser fed ud

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.928
    #10   25. jan 2010 Ok Brian. :o)

Ja en bredere bagfælg får helt sikkert cyklen til at se latterlig ud - ingen bekymringer der. :o)

• #11   25. jan 2010 Brian: Et bredere bagdæk på en ellers alm. MC ser ikke fedt ud. Det ser tåbeligt ud, og indikerer du ikke aner en skid om din MC.
    Og det er lige meget om du har planer om at ligge med knæet i asfalten eller ej, for din MC vil være mere letkørt på en snoet landevej, selv ved alm. hastighed.

• #12   25. jan 2010 Brian: http://www.youtube.com/watch?v=yxk70W8oepo

• #13   25. jan 2010 jeg havde en gixxer 750 årg.88 den havde 4,5 fælg kørte på 170 dæk det var perfect,så prøv det ,du kan altid lave en brænder-fest og skifte tilbage. din cykel høre til i den lette ende,så jeg tror det vil fungere fint med 170. check om der er plads til kæden,det kan være at du må undvære kædeskærmen,

• #14   25. jan 2010 undskyld jeg havde læst din cykel til srx 660,men pyt

• #16   26. jan 2010 Køb en mc der ikke kører med cykeldæk, så er du ude over problemet

• #17   26. jan 2010 Det var sgu da utroligt som jeg skal svines til fordi jeg synes det ser fedt ud med et andet bagdæk. Jer der skiver om kører egenskaber osv på en ordenlige måde er svar jeg kan bruge til noget. Jer andre som bare gør mere ud af at fortælle mig at jeg er komplet idiot fordi jeg synes at et bredt bagdæk ser fedt ud og ikke har råd til en cykel der er født med det. Kan i ikke hoppe ind på Arto og få styret jeres mindre værds komplekser der?

Jer som har svaret ordenligt. Tak for svaret

• #18   26. jan 2010 Tror nu ikke folk skriver som de gør for at svine dig, nok mere for at give dig et godt råd, da det virker som om du kunne ha' brug for det. Og ja - de har jo ret smiley

Nå - ses på Arto...

• #19   27. jan 2010 Kan ikke se hvad hjælp der er i at latterlig gøre mig bare fordi jeg måske synes noget andet er pænt end standart. Jeg spurgte om hvad der kunne lade sige gøre og hvad indvirkning det ville have på min mc. Ikke hvad andre synes var pænt

• #20   16. dec 2011 Du kan da bare klemme det dæk på du har lyst til, prøv det, og hvis det ikke fungerer piller du da bare lortet af igen smiley

Jeg selv skal til at mosle et metzeler karoo T 150/17 og et 110/19 på min gamle katana projekt bike, det kommer til at se super fedt ud med ballon dæk (på sindsygt smalle fælge) smiley

Kommentér på:
Hvor bredt dæk på 4,5" fælg?

Annonce