434 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

montering af andet styr montering af andet styr

jeg har idag modtaget sådan nogle adaptere til at gøre min styrmontering højere, 50 mm for at være hel nøjagtig, de er af mrk mw-motech, købt hos louis, de passer bare ikke på min magna, det er bare ren røv, jeg vil jo gerne ha mit lidt flade og brede lsl-streetbar styr monteret, men lige nu går støder den på tanken og det går jo ikke, hvad gør jeg nu, grunden til at de ikke passer er at hullerne ikke passer helt præcist, de er ikke fejl produkseret el noget, det er tjekket, og de skulle passe til 22 mm styr osv, hjælppppppppppppppp

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  montering af andet styr
  • #2   29. mar 2006 det er squ skruehullerne der ikke passer sammen, når jeg putter dem igennem adapterne går skruerne lige igennem, men når jeg så sætter dem på styrklemmerne går det galt, så bliver afstanden imellem skruerne mindre i den ene ende hvis i forstår hvad jeg mener, de er købt specielt til honda, men er ikke modelspecificeret, men det burde da være standard str alle hondaer imellem eller tager jeg grumt fejl

Kommentér på:
montering af andet styr

Annonce