603 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Små ændring (net i kåbens huller) Små ændring (net i kåbens huller)
Hej alle sammen, min dejlige mini gixxer, syns at trænge til en kosmetisk opstramning.. Gør det selv, re planen... Men vil gerne høre fra jer andre hvordan i har udført denne lidt specielle modificering.
I side kåberne er der nemlig 2-3 Huller, har set flere forskellige cykler med denne (formentlige mindre kompliceret opgave..
Mit spørgsmål : Hvor kan jg køber "det net til at sætte ind i hullerne" og skal det forbehandles, inden det sættes fast bag kåbedelene.. Og med hvad,! Elefanttyggegummi?? Polyfylla..
Det ville være fedt at høre fra en der har gjort det selv!
0 synes godt om
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.953
aug 2005
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 59
Det kan fås i flere forskellige farver og størrelser.
Du klipper det til med en kraftig saks eller bidetang, så det passer til hullerne, og så limer du det fast på bagsiden af "hullet" med montagelim eller silikonelim fra silvan, harald nyborg eller et andet byggemarked...
god fornøjelse
Ps. hvis det skal være mere liret, kan du jo også sætte en farvet diode ind bag kåben, så hullerne bliver lyst op om aftenen, med feks. et blåt lys
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.894
apr 2004
Følger: 41 Følgere: 45 MC-er: 6 Emner: 69 Svar: 387
Jeg har selv lavet følgende trick på min Honda. Jeg købte gitteret ved T-Hansen: http://www.thansen.dk/product.asp?c=681147982&n=1225937564&pn=1226005184
Jeg fik at vide i butikken, at jeg kunne sætte det fast med noget superstærk lim, og løsningen ville herefter være permanent - dette valgte jeg dog ikke, da jeg gerne ville kunne tage det af igen uden problemer. Derfor klippede jeg det ud, så det passede nogenlunde med hullerne, for herefter at bugge det med fingrene (hårdt for pølserne), så det passede perfekt. Derefter satte jeg det fast med noget stærkt dobbeltklæbende tape. Det virker!
Jeg synes, det ser supergodt ud, men det er jo smag og behag. Også derfor har jeg ikke sat det permanent fast med superlim o.lign., så en fremtidig ejer kan pille det af, hvis han/hun ikke kan lide det...
/Søren
dec 2005
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 18 Svar: 38
Små ændring (net i kåbens huller)