{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.431 visninger | Oprettet:

hjælp til cbr 600 f 1993 Bagagebærer {{forumTopicSubject}}

Nu går jeg fandme snart grasat smiley har brug for noget bistand herinde fra!!

Jeg har prøvet at få en bagagebærer på min cykel et stykke tid! MEN AK OG VE jeg er dum som en dør, eller meget uheldig!!

Først var det for at få min topboks fra min GSX600F monteret!
Købte et GIVI monorack til en 1991/1992 model, da det ikke fandtes til en 1993 model. (der var flere herinde, der sagde det ikke var et problem, det passede lige på, det havde de set/prøvet....
DET GØR DET SÅ IKKE!!! (så jeg ligger inde med et sprit nyt givi monorack til en CBR600F2 1991/1992 hvis nogen er intereseret!! (har også en Boks og plade der passer til!!

NÅ forleden kom der så en bagagebærer til salg herinde, til en CBR 600 F2
YES tænker manden så, og selv om sælger ikke ville sende den, lykkedes det, ved at få en herinde fra til at afhente og sende til mig!! MEN ak og ve... det er modellen, hvor der går støttestænger ned til pasager fodhvilerene AK OG VE, det passer ikke til min!!
SÅ hvis nogen mangler en bagagebærer ...........


MEN hvad så?? jeg kører en del KM og har brug for en bagagebærer! OG med de fejl køb, er det ved at være en dyr historie!!
er der nogen der har en liggende der passer? kender nogen? har set et godt tilbud på ebay eller lignende??
HJÆÆÆLP vil have min taske spændt fast !!
Jeg kører til en del møder i Sverige og Danmark på min MC, og har brug for den skide bagagebærer!!!

SÅ hvem kan hjælpe stakkels mig??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til cbr 600 f 1993 Bagagebærer
Kommentér på:
hjælp til cbr 600 f 1993 Bagagebærer

Annonce